Gå til innhold

Voksne som kaster boss på gata

Anbefalte innlegg

sambis er også enig med dere - kjerringer er dere, hele gjengen!

Ah...så det er et kjerringtegn, altså? Nytt for meg. Jeg trodde det var mere i retning et tegn på en dame, jeg, at man ikke liker drittstanken av hundebæsj!

He-he. Nå har jeg hørt det også.

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

14

• shandy

12

• molli

6

• tigertrollet

3

Mest aktive i denne tråden

Ah...så det er et kjerringtegn, altså? Nytt for meg. Jeg trodde det var mere i retning et tegn på en dame, jeg, at man ikke liker drittstanken av hundebæsj!

He-he. Nå har jeg hørt det også.

Kjerringer følger med på om folk kaster dritt i søppeldunkene sine. :) Jada, du å.

Kjerringer følger med på om folk kaster dritt i søppeldunkene sine. :) Jada, du å.

Følger med på? Herregud, jeg snakker ikke om å SE at det gjøres - det kjenner man jo på lukta! Jeg hadde aldri merket om noen kastet noe småtteri i min søppelkasse, men DRITT kjenner jeg lang vei:-)

Annonse

Det der tror jeg er et særtrekk blant menn. Menn er antagelig født som noen skikkelige, møkkete grisesabber, men de tvinges inn i en rensligere ham av først mødrene, så kjærester, og så hustruen.

Er de alene derimot, slipper de alle tøyler løs, velter seg i møkk, søppel sparkes bare under sofaen, sengetøyet ligger på sengen til det må knekkes av, underbuksene brukes til de går opp i sømmene og ramler av, junkfood-søppel, sjokoladepapir og brusbokser hives ut av bilvinduet i fart, oppvaskbenken på kjøkkenet har mugnet av matrester og vannsøl, og porselenet i do er ikke lenger hvitt men gulbrunt...

Jeg kunne nok fortsette å ramse opp i det uendelige. Men den fyren jeg giftet meg med kaster søppel rett ut av bilvinduet uten de minste skrupler. Samme om jeg vræler at han skal gi faen i det griseriet.

Noen ganger kunne jeg tenke meg å stappe HAN i søppelposen og knyte godt igjen, før jeg hev han ut av bilvinduet i god fart....

Men vi har det stort sett bra.

det der var da litt smålig? Hva hvis du har besøk av en mor med bleiebarn, og bleiebarnet bæsjer, slik at mor må skifte bleie - skal da mor putte bæsjebleie i lomma og "pent ta det med seg hjem"?

Ja! Naboen driver å legger uinnpakkete drittbleier i søppelbøtta på kjøkkenet vårt. Det stinker! For ikke å snakke om at han (drittungen) har som hobby (med foreldrenes velsignelse) å tråkke bananer ned i teppet, samt å helle saft i sofaen. Jeg trodde virkelig det fantes flasker som man ikke kunne søle med?

Her blir av og til askebegre tømt i veikanten.. stygt! Og hundebæsjposer blir kastet i veikanten/hengt på gjerdet (!). Hva er vitsen med posen da?????

ÆSJ...:-(

Men - setter bæsjeposene i grøftekanten selv jeg...Er jeg på ut-tur og bikkja bæsjer "med en gang", går jeg over veien med posen og plukker den opp på hjemturen. Kanskje det er noen "sånne" du har sett?

Gjest Pricilla

"Men jeg må si jeg reagerte med forundring da en fyr i nærheten her (på samme boligfelt, men ikke nabo) ble dritsur på meg da jeg kastet hundeposen i søppelkassen hans."

Hæ? Tror du f.eks jeg hadde godtatt at noen hadde hivd hundedritt i min søppledunke. Jeg vil da for pokke ikke ha andres hundedritt stinkende på min private eiendom.

Det er ikke mitt problem at du har hund, og driter bikkja di utenfor rekkevidden av din egen søppeldunke, får du pent gå med det i lomma til du kommer hjem til deg selv.

Enkeltes tankegang forundrer meg stort - det må jeg bare si.

Hadde heller ikke ville hatt andres hundebæsj i søpla mi... Din hund, din bæsj! : )

men om jeg hadde sagt noe er en annen sak, hadde det gjentatt seg hadde jeg sikkert sagt i fra..

Annonse

Hadde heller ikke ville hatt andres hundebæsj i søpla mi... Din hund, din bæsj! : )

men om jeg hadde sagt noe er en annen sak, hadde det gjentatt seg hadde jeg sikkert sagt i fra..

De fleste tenker nok som deg og meg når det gjelder dette.

Å jo, jeg hadde sagt ifra med en gang, hvis jeg så noe slikt.

God helg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...