Gå til innhold

Noe så jævlig!:-((

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har selvsagt ikke prøvd den søpla der enda. Der går tross alt grensen.

Likevel er jeg litt overrasket over at noen som faktisk kan få seg til å drikke Cola Light, helvete på jord, kan finne noe drikke, hva som helst, vondt.

Enig. Jeg drikker mye heller vann enn Cola Light.

Annonse

Gjest annette

Jeg har selvsagt ikke prøvd den søpla der enda. Der går tross alt grensen.

Likevel er jeg litt overrasket over at noen som faktisk kan få seg til å drikke Cola Light, helvete på jord, kan finne noe drikke, hva som helst, vondt.

hehe,ja du kan så si.Det er nå engang slik at jeg har vært diabetiker i 18 år,og drikker helst sukkerfri brus av den grunn.Smaken blir man vant til,men lemon?usj..

Annonse

Pappa Bjørn

Syns den er ganske god, jeg.. hehe :)

Bedre enn Pepsi Twist light i alle fall..

Smakte Cherry Cola i Sverige for noen dager siden og det var pyton.

Jeg likte den også. Cherry Coke er noe skvip, for ikke å snakke om Vanilla. Det var som å ta en soldoven slurk cola, to spiseskjeer vaniljesukker og så gurgle. *Grøss*

Jeg likte den også. Cherry Coke er noe skvip, for ikke å snakke om Vanilla. Det var som å ta en soldoven slurk cola, to spiseskjeer vaniljesukker og så gurgle. *Grøss*

Vanilla Coke er grusom, men om jeg fortsatt liker Cherry Coke like godt nå som for et halvt liv siden - se det vet jeg jo ikke før jeg prøver. Og så viktig er det igrunnen ikke for meg at jeg reiser i ens ærend til Svinesund for å teste ut... :-)

Gjest Pricilla

Cola ligth smaker jævlig i seg selv, skal man ha cola så kjøper man ordentlig cola! ; ) Ligth-brus er ikke noe "sunnere" enn vanlig brus hvis du tror det... Brusen lurer kroppen din til å tro at du trenger sukekr, derfor får du mer søtlyst - ergo så moser du kanskje en sjokolade i stedet.. Da hadde det vært bedre med en vanlig cola! ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...