Gå til innhold

Ølsalg i Oslo til 21?? Haster!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fordi etter klokken 20:00 skal man drikke, ikke rase rundt i byen for å handle.

det kan vel være opp til folk selv om de vil handle pils til kl 22. det er jo idiotisk at du i siste liten har kjørt med gassen i bånn og endelig kommer til rimi kl 20:01. så kommer det en ansatt og sier "beklager men ølsalget er stengt". det snakker jeg om. det er vel ikke staten som avgjør når man skal handle pils

det kan vel være opp til folk selv om de vil handle pils til kl 22. det er jo idiotisk at du i siste liten har kjørt med gassen i bånn og endelig kommer til rimi kl 20:01. så kommer det en ansatt og sier "beklager men ølsalget er stengt". det snakker jeg om. det er vel ikke staten som avgjør når man skal handle pils

Det er MEG det er synd på - MEG som handler rødvin på polet. Og når stenger polet, om jeg tør spørre? Og når stenger ølsalget?

Det er ikke synd på deg *peke på seg selv*

Det er MEG det er synd på - MEG som handler rødvin på polet. Og når stenger polet, om jeg tør spørre? Og når stenger ølsalget?

Det er ikke synd på deg *peke på seg selv*

Zirine da!

Stikkordet er LAGER!

Har alltid et lager stående på kjøla. Vet aldri når man får lyst på et lite glass. Det man derimot kan være sikker på, er at det utelukkende er utenfor polets åpningstid...

Zirine da!

Stikkordet er LAGER!

Har alltid et lager stående på kjøla. Vet aldri når man får lyst på et lite glass. Det man derimot kan være sikker på, er at det utelukkende er utenfor polets åpningstid...

I en ideel verden så ville det ha fungert slik som du skisserer.

*hikk*

Gjest Persille

jeg syntes det bare er idiotisk jeg. hvorfor kunne ikke ølsalget vart lenger. alkohol politikken i norge er helt på tryne syntes jeg

Det er fordi du antagelig ikke kan ta vare på deg selv og ta fornuftige avgjørelser etter kl 20.00, og da er det bra vi har noen flotte politikere til å passe på oss!

Det er jo de samme som har bestemt at vi ikke kan handle alkohol i det hele tatt før helligdager, og hvertfall ikke på søndager! Da får vi jo ikke handle noe annet heller forsvidt...

Er det ikke fint?!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...