Gå til innhold

er det noen som kan oversette engelsk te norsk for mægh?

Anbefalte innlegg

Gjest er fortvilt.
Skrevet

kan desverre ikke engelsk noe særlig,men har skiftet til den nye msn i dag,og da ble den på engelsk og det vil jeg ikke ha den.så lurer på om noen vet hvor man må gå inn for og få skiftet til norsk tekst?

takker fo alle svar

Skrevet

På siden din har du en fane som heter options. Klikk på den. Deretter finner du et valg som jeg kan tenke meg heter 'language'. Klikk på den. Så velger du 'norwegian'.

Jeg kan tenke meg det er slik det foregår.

Gjest -er fortvilt.
Skrevet

På siden din har du en fane som heter options. Klikk på den. Deretter finner du et valg som jeg kan tenke meg heter 'language'. Klikk på den. Så velger du 'norwegian'.

Jeg kan tenke meg det er slik det foregår.

personal,messages,phone,privacy,general,accounts,connection.er det som står dær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...