Gjest er fortvilt. Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 kan desverre ikke engelsk noe særlig,men har skiftet til den nye msn i dag,og da ble den på engelsk og det vil jeg ikke ha den.så lurer på om noen vet hvor man må gå inn for og få skiftet til norsk tekst? takker fo alle svar 0 Siter
jacob Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 På siden din har du en fane som heter options. Klikk på den. Deretter finner du et valg som jeg kan tenke meg heter 'language'. Klikk på den. Så velger du 'norwegian'. Jeg kan tenke meg det er slik det foregår. 0 Siter
Gjest -er fortvilt. Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 På siden din har du en fane som heter options. Klikk på den. Deretter finner du et valg som jeg kan tenke meg heter 'language'. Klikk på den. Så velger du 'norwegian'. Jeg kan tenke meg det er slik det foregår. personal,messages,phone,privacy,general,accounts,connection.er det som står dær. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.