Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rødvin vs øl?

Er det noen forskjell her?

Rødvinsmengden har begrenset seg litt, og det ser ut til at jeg må supplere med erstatning inntil vi kan gå over på Guinnes o.l.

Det er ikke noe problem for meg, men sambis vil ikke ha det! Jeg har bare prøvd øl (det var det de hadde i butikken...), men han svelger ikke en dråpe... Jeg kan jo forstå det, for det lukter død og fordervelse, men likevel, hva gjør jeg da?

Smaker rødvin annerledes? Og er den ene bedre enn den andre?

Og ikke minst, hva gjør jeg nå om han ikke vil ha noen av delene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109864-r%C3%B8dvin-vs-%C3%B8l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

11

• Zirine

7

• SierDuDet

6

• tigertrollet

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest CatePus

Jeg er allergisk mot garvesyre så det er nok med et eggeglass rødvin til å sende meg i Legoland opptil 3 døgn. ( Nei, jeg kødder ikke).

Da får jeg takke meg til kaldt øl, særlig om jeg kommer et sted hvor det er CB å få.

Jøss - og vi som nettopp betalte nesten 700 for en halv dag i Kongeparken!

Annonse

tigertrollet

Jeg er allergisk mot garvesyre så det er nok med et eggeglass rødvin til å sende meg i Legoland opptil 3 døgn. ( Nei, jeg kødder ikke).

Da får jeg takke meg til kaldt øl, særlig om jeg kommer et sted hvor det er CB å få.

Neinei: CB drikker man ikke foruten når man har over 3 i promille og ikke vet hva man heter lenger:)

Garvesyre? Da drikker du for ung fransk rødvin, kjære venn. Spander noen ekstra kroner og hodepinen forsvinner - så fremt du ikke blakker deg da .... det får man hodepine av ....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...