Gå til innhold

Here we go again - skattepenger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lottemor1365380387

brev? Hvilket brev? Har ikke fått noe brev *panikk*

Trodde alle skulle få pengene i dag jeg ... så dum er jeg! ; )

Slippen som kvitterer for at pengene er satt inn.

Pengene ble sendt i dag og skal være på konto innen 23 juni.

Enkelte har alerede mottat de i dag morges.

Annonse

Gjest Pricilla

Heldiggris:)

Kos deg,de er alerede dine fra før av;)

I know.... : ) Har på en måte "spart" dem da.. har trukket 500 ekstra i skatt hver mnd. + at jeg får igjen 20% av den jeg har spart på BSU-kontoen som er max 15 000 (som man får 20% av) per år - ergo så fikk jeg 3000 derfra..

Så kommer til å spare en del, og bruke en del på lommepenger når samboern og jeg skal på ferie, og ny sommergarderobe så klart! ; )

Lottemor1365380387

I know.... : ) Har på en måte "spart" dem da.. har trukket 500 ekstra i skatt hver mnd. + at jeg får igjen 20% av den jeg har spart på BSU-kontoen som er max 15 000 (som man får 20% av) per år - ergo så fikk jeg 3000 derfra..

Så kommer til å spare en del, og bruke en del på lommepenger når samboern og jeg skal på ferie, og ny sommergarderobe så klart! ; )

Bare et lite tips.

Du vil oppnå mer rente ved å sette 500kr inn på en gull konto hver mnd isteden.

De gir ikke så mye rente fra komunene :)

4% rente fra april -juni.

Det vil rente seg mer på en gull konto og det er begrenset hvor mange ganger du ta uttak:)

Kos deg med shoppingen:)

Bare et lite tips.

Det vil rente seg mer på en gull konto og det er begrenset hvor mange ganger du ta uttak:)

ikke gullkonto i postbanken iallefall, 0,4%

kapitalkontoen deres har iallefall 2,9% opp til 50 000 kr.

Eller bare la det stå i skandiabanken til 4,7%

Bare et lite tips.

Der tar du feil. På skattepengene er det 4% rente på beløpet, ikke pr. år. Dessuten er rentene skattefrie.

Å betale litt ekstra skatt i desember er med andre ord ganske lønnsomt.

Der tar du feil. På skattepengene er det 4% rente på beløpet, ikke pr. år. Dessuten er rentene skattefrie.

Å betale litt ekstra skatt i desember er med andre ord ganske lønnsomt.

Det er faktisk straffbart å bevisst innebetale for mye skatt i vinnings hensikt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...