Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som en assosiasjon til tråden "Hva skjer med NRK2" under her, så lurte jeg på om noen har sett det tragiske Mess-TV på kanalen til TV-Norge?

De ungdommelige og patetiske "programlederne" pusher barn og unge noe så jævlig, i den hensikt å få de til å sende SMS'er til 10 kr pr gang, med avstemninger av typen "Hvordan er været hos deg" eller "hva er best av pizza og hamburger" osv.

Disse som sitter der, skulle jeg tro hadde mye mer moral og etiske holdninger i behold hvis de jobbet på en bensinstasjon i fritida.

De slue folkene bak Rubicon, selskapet som drifter Mess-TV, kunne faen meg stå fram SELV med dette svineriet sitt med sikte på å loppe kontantkortet til barn og unge, istedet for å dytte ungdomsprogramlederne foran seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109919-mess-tv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Mess-TV er noe skikkelig dritt. Ikke bare lokker de folk til å svare på ting som du nevnte f.eks hva slags vær det er, men de provoserer også for å få folk til å svare.

For eksempel om noen skriver inn "Jeg elsker å bo i Bergen". Da kan ene programlederen si "hæhh Bergen, der bare regner det jo heele tiden og så er folk så frekke der, eller er noen uenige??". Da får de selvsagt ørten svar fra fornærmede bergensere. Sleipt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109919-mess-tv/#findComment-649726
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...