Gå til innhold

Internettside vil ikke vises på min PC, men på andre

Anbefalte innlegg

Gjest Kengun

Har store problemer med å få PC'en til å vise ei internettside. Den fungerer fint på andre PC'er, men ikke på et par PC'er her. Tror det skyldes at siden er blitt "cachet". Jeg har selvfølgelig vært inne på "Verktøy" - "Alternativer" og slettet cokies, logger, og annet. Men dette hjelper ikke. Har fått et tips om å kjøre "command (cmd)" og deretter ipconfig /flushdns men heller ikke dette hjelper. Hva gjør jeg nå?

Fortsetter under...

Gjest Finner ikke Win 2000 cd-en...buhuu

Som jeg skrev i mitt spørsmål så har jeg slettet det jeg kunne tenke måtte slettes, også temp internett-files.

det absolutte du kan gjøre er å kjøre en helt ny windows installasjon. da vil pc-en glemme ALT av instillinger. husk å ta backup av filene dine på en annen harddisk, cd osv. da vil det nok fungere

Annonse

Gjest Kengun

det absolutte du kan gjøre er å kjøre en helt ny windows installasjon. da vil pc-en glemme ALT av instillinger. husk å ta backup av filene dine på en annen harddisk, cd osv. da vil det nok fungere

hehe, gidder iallefall ikke å formatere PC fordi ei internettside ikke vil vises. PC'en fungere da 110% ellers. Det må da være en enklere måte :) *gjesp, er visst leggetid nå*

hehe, gidder iallefall ikke å formatere PC fordi ei internettside ikke vil vises. PC'en fungere da 110% ellers. Det må da være en enklere måte :) *gjesp, er visst leggetid nå*

hvem har sagt du skal formattere? det eneste installasjonsprogrammet gjør er å slette alle forekomster av windows og installerer dem på nytt. når du starter maskinen på nytt etter installasjonen så er alle instillingene default

Uhm... bruk Opera :) Det hjelper ikke på Explorer-problemet ditt, men du får i alle fall sett siden. DNS-cache i Opera får du slettet ved å bruke File > Delete Private Data, slette cachen, og restarte. Selvprøvd :)

Gjest Kengun

Uhm... bruk Opera :) Det hjelper ikke på Explorer-problemet ditt, men du får i alle fall sett siden. DNS-cache i Opera får du slettet ved å bruke File > Delete Private Data, slette cachen, og restarte. Selvprøvd :)

Har nå innstallert Opera 7, men det hjalp ikke det heller. Siden vises fremdeles ikke på denne PC'en, men funker bra på andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...