Gå til innhold

Kan man gå med sandaler på restaurant?

Anbefalte innlegg

Gjest snøring

Skal på en forestilling i byen og middag i morgen kveld. Tenkte ejg skulle ha på sort skjørt (til leggen) og bluse. Kan jeg bruke sandaler til? Skone er på en måte bare såle, så er det en skinnstropp man stikker tåa i, og så et kryss over foten. Man strammer dem ved å surre skinnstroppene oppover rundt leggen.

Kan jeg gå ut med disse? Eller passer det seg ikke? Har nemlig ingen andre fine sorte sko, bare buksesko eller sorte støvletter.

Fortsetter under...

Gjest snøring

Klart du kan!

Det ser ikke dumt ut da? HVis alle kommer litt pynta mener jeg? Er jo litt pynta jeg og da, men tenkte det kanskje skjerer seg med sandaler, selv om jeg synes de er sexy da. : ) Vil ikke bli beglodd og tiska og hviska om heller

Høres helt greit ut. Snøringen oppover leggene redder dem fra å se ut som strandsandaler.

Men jeg ville valgt en lysere farge på skjørtet nå om sommeren hvis bare legger, fordi man ser så bleik ut i sort.

Kremt. Skal du ut med elskeren...?

(Ond latter).

Fy! Indiskrete ondskapsfulle Babette skamme seg! (* Kløyver skallen hennes*)

Gjest snøring

Høres helt greit ut. Snøringen oppover leggene redder dem fra å se ut som strandsandaler.

Men jeg ville valgt en lysere farge på skjørtet nå om sommeren hvis bare legger, fordi man ser så bleik ut i sort.

(Ond latter).

neida! Skal ut med kjæresten min. : )

Annonse

(Ond latter).

"Høres helt greit ut. Snøringen oppover leggene redder dem fra å se ut som strandsandaler."

Enig i den Babette.

"Men jeg ville valgt en lysere farge på skjørtet nå om sommeren hvis bare legger, fordi man ser så bleik ut i sort."

Man ser da ikke blek ut i sort, sort fremhever brunfargen. Er folk kritthvite, så ser de jo like hvite ut uansett hvilken farge skjørtet har.

Menne atte, god helg :-)

Syntes snart det er helg hele tiden. Rekker snart ikke å få snudd seg før det er helg igjen jo.

"Høres helt greit ut. Snøringen oppover leggene redder dem fra å se ut som strandsandaler."

Enig i den Babette.

"Men jeg ville valgt en lysere farge på skjørtet nå om sommeren hvis bare legger, fordi man ser så bleik ut i sort."

Man ser da ikke blek ut i sort, sort fremhever brunfargen. Er folk kritthvite, så ser de jo like hvite ut uansett hvilken farge skjørtet har.

Menne atte, god helg :-)

Syntes snart det er helg hele tiden. Rekker snart ikke å få snudd seg før det er helg igjen jo.

Nehei så. Du ser bleik ut i sort, dermed basta! Bare prøv å farge håret helt sort, så skal du se hvor bleik du blir i trynet.

Lyse pastellfarger framhever brunheten. Blondt hår likeså.

Hvis du først er brun, er sort lekkert. Men da er jo det meste lekkert.

Jeg gir meg faen ikke på tørre møkka, shandy! *Knis.*

Det ser ikke dumt ut da? HVis alle kommer litt pynta mener jeg? Er jo litt pynta jeg og da, men tenkte det kanskje skjerer seg med sandaler, selv om jeg synes de er sexy da. : ) Vil ikke bli beglodd og tiska og hviska om heller

Det er jo sommer!

Gjest vår-sommer-høst-vinter

Nehei så. Du ser bleik ut i sort, dermed basta! Bare prøv å farge håret helt sort, så skal du se hvor bleik du blir i trynet.

Det kommer vel an på utgangspunktet, er man mørk fra før med mørk hud og brune øyne ser man ikke bleik ut i svart.

En rødhåret vil nok se en smule blek ut i sort ja.

Gjest snøring

Det kommer vel an på utgangspunktet, er man mørk fra før med mørk hud og brune øyne ser man ikke bleik ut i svart.

En rødhåret vil nok se en smule blek ut i sort ja.

Klærne er bankers uansett hva dere foreslår. Skjørtet er litt sånn salsaaktig, stilig med skjev skjæring nederst. Jeg er blond og heller ikke bleik, så tenk ikke på det! ; )

God helg og god sommer

Ulv I Faarikaal

Tiska og hviska om ? Kvinnfolk !

Annonse

Helt riktig! :-)

Gjest Stjernemor

Hvem 'alle'? Skulle ikke du ut med kjæresten din bare da?

Er vel en dritt hvordan folk i lokalet ellers ser ut da vel.

Nå for tiden kan en treffe folk i alt fra galla til pen hverdags i samme selskap. Det er ikke så strenge kleskoder som det var før. Heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...