Gå til innhold

Kan man gå med sandaler på restaurant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hva sier dine medsøstre med radarøyne da?

De sier: uff og uff, soleil.

Jeg skulle til Sverige på handletur forrige helg og da glemte jeg å ha på meg sko.

Dro i adidas-slipperser. Harry?

Men nå er ikke disse Svenske-turene så høykulturelle at det gjør noe.

Ikke mine venner heller.

Annonse

Gjest Rusle

Nehei så. Du ser bleik ut i sort, dermed basta! Bare prøv å farge håret helt sort, så skal du se hvor bleik du blir i trynet.

Lyse pastellfarger framhever brunheten. Blondt hår likeså.

Hvis du først er brun, er sort lekkert. Men da er jo det meste lekkert.

Jeg gir meg faen ikke på tørre møkka, shandy! *Knis.*

"Nehei så. Du ser bleik ut i sort, dermed basta! Bare prøv å farge håret helt sort, så skal du se hvor bleik du blir i trynet."

Nja, det kommer da an på hudfargen ;-)

Gjest snøring

Og hva med åreknuter, tørr tjukk hud, sprekker og tjukke gule lange bøyde tånegler og hår på tærne ?

Er ikke 70 år da! Har gylldenbrune legger UTEN hår, lakkerte negler og tåring. Så tror ingen kommer til å miste matlysta av baina mine, dessuten er ikke skjørtet kort. det går til litt over kneet,

Ulv I Faarikaal

Er ikke 70 år da! Har gylldenbrune legger UTEN hår, lakkerte negler og tåring. Så tror ingen kommer til å miste matlysta av baina mine, dessuten er ikke skjørtet kort. det går til litt over kneet,

Ååååja.

Hvis de er rene så går det sikkert bra da.

Annonse

"Nehei så. Du ser bleik ut i sort, dermed basta! Bare prøv å farge håret helt sort, så skal du se hvor bleik du blir i trynet."

Nja, det kommer da an på hudfargen ;-)

Hvis du har to ansikter med samme lyse hudfarge, og plasserer svart hår på den ene og blondt på den andre, vil den svarthårede se blekest ut.

De som er brune i ansiktet vil selvsagt aldri se bleike ut, uansett hårfarge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...