Gå til innhold

til alle som skriver om bmi og vekt.

Anbefalte innlegg

Vil bare si at jeg skjønner at dere skriver det, jeg har gjort den tabben jeg også...

MEN... Når jeg leser om noen som har bmi på 12,2 og sånn, føler jeg meg enda feitere!!!

Selv om min bmi ligger på ca.16,litt under.

Jeg vet jo at jeg ikke er veldig tykk, men værså snill å ikke skriv sånn, for ihvertfall jeg, og jeg tror det gjelder mange andre også, føler seg bare mer mislykkede og lei seg.

På forhånd takk.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10999-til-alle-som-skriver-om-bmi-og-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

jeg er helt enig..liker ikke innlegg med vekt og høyde i det hele tatt. blir så mye konkurranse på en måte og da føler jeg meg bare så mislykket..

KJære Camilla

Enig vi skal jo forsøke å unngå det. I enkelte tilfeller kan det forsvares, men de er i fåtall!

KJære Camilla

Enig vi skal jo forsøke å unngå det. I enkelte tilfeller kan det forsvares, men de er i fåtall!

Unnskyld!

Jeg føler meg virkelig "truffet", og ikke bare det, men jeg føler meg SLEM. For ikke lenge siden skrev jeg inn og ba om AKKURAT det samme!!! Så skriver jeg SELV nå om det jeg ikke vil lese fra andre... UNNSKYLD folkens!!!!!! Jeg er HELT HELT enig med dere!!! Det blir bare feil når man begynner med vekt, BMI og slik, Konkurranse. VET DET! Lei for dette!!!!!

*argh*

jeg blir ikke misunnelig om noen skriver de har bmi på 12. da har de det FOR jævlig, er FOR syke, altså DØENDE og helt ødelagt... *no offence*

Men når du selvsagt MÅTTE nevne at du hadde bmi på 16, DA blir jeg misunnelig!!!!

Det er akkurat passe stygt tynn, sånn som jeg vil være!!

Hjertelig takk!!

Ikveld blir d spyings!

Annonse

*argh*

jeg blir ikke misunnelig om noen skriver de har bmi på 12. da har de det FOR jævlig, er FOR syke, altså DØENDE og helt ødelagt... *no offence*

Men når du selvsagt MÅTTE nevne at du hadde bmi på 16, DA blir jeg misunnelig!!!!

Hjertelig takk!!

Ikveld blir d spyings!

sånne innlegg som dette setter jeg ikke pris på..

*argh*

Hjertelig takk!!

Ikveld blir d spyings!

Ein BMI på 16 vil og sei at ein e sjukelig tynn. Alt under 20 e tynt!

Hold deg øve den grenso jente!

så kanskje folk med bmi på 16 tar et lite hint da ?

hva er vitsen med å angripe andre på dette forumet?

jeg er enig med modell om at vi ikke burde ta opp bmi.

skjønner ikke vitsen med å være her om dette ikke er et sted hvor man kan høre på hverandre, forstå, lære og kanskje hjelpe hverandre..

Hvorfor nevner du _din_ BMI da, hvis du ikke liker at andre gjør det?

Beklager, jeg har ikke ment å gjøre det for å skape konkurranse.

Det som var meningen med det, var at jeg VET at jeg ikke er så veldig feit, men jeg føler meg sånn når jeg leser andre innlegg, og det er jo litt rart for jeg er ikke veldig feit, og det var på en måte ironisk ment at jeg skrev min bmi. Men jeg skrev den ikke nøyaktig...

Poenget er at det er dumt at andre skal føle seg tykke når de ikke er det!!

Uansett beklager til alle som tok seg nær av det.

Annonse

hva er vitsen med å angripe andre på dette forumet?

jeg er enig med modell om at vi ikke burde ta opp bmi.

skjønner ikke vitsen med å være her om dette ikke er et sted hvor man kan høre på hverandre, forstå, lære og kanskje hjelpe hverandre..

NÅ bør du holde an!

Jeg har IKKE angripet noen!!!

Men når folk med bmi på 16 ikke er fornøyd, da er hvertfall ikke JEG det, jeg er faktisk OVERVEKTIG!!

Så skriver hun et innlegg mot bmi-innlegg og MÅ nevne sitt eget. Da spyr jeg!

Men det er ikke et angrep på noen, det er et angrep på meg!

Min hals som blir angrepet av hånda mi så d så!!!!

NÅ bør du holde an!

Jeg har IKKE angripet noen!!!

Men når folk med bmi på 16 ikke er fornøyd, da er hvertfall ikke JEG det, jeg er faktisk OVERVEKTIG!!

Så skriver hun et innlegg mot bmi-innlegg og MÅ nevne sitt eget. Da spyr jeg!

Men det er ikke et angrep på noen, det er et angrep på meg!

Min hals som blir angrepet av hånda mi så d så!!!!

unnskyld da, men folk er her av mange av de samme grunnene..

og jeg driter i hva slags bmi folk har, men følte bare at du angrep henne. og likte det ikke..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...