Gå til innhold

Er ikke dette ganske genialt?

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

http://f24.no/Default.asp

Ikke noe snikreklame, men heller et spøtsmål om noen av dere har vært borti dette her? Jeg er av typen som ikke gidder å samle filmer. Har jeg sett en film så har jeg sett den. Synes det er idioti å bruke penger på å kjøpe dem siden de aldri blir brukt igjen. Unntaket er barnefilmer siden Vesla gjerne ser samme filmen om igjen mange ganger.

Derfor virker dette i utgangspunktet knall. De filmene jeg vil ha rett hjem, og aldri noe mere tull med å ikke levere til tiden. Disse 179 kronene er jo det samme som jeg betaler for leie av en film i dag det. 55 for dvd og en drøy hundrelapp i overdagspenger siden jeg aldri klarer å levere til tiden.

Noen som har forsøkt dette å vet om de er seriøse? Og ikke minst, bruker de unødig lang tid på å sende nye filmer når du har levert de forrige?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110025-er-ikke-dette-ganske-genialt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Bli med i dag og motta dine 3 første filmer i morgen"

Jeg lurer litt på hvordan de gjør dette i praksis? Jeg mener... det tar jo lengre tid enn ett døgn dersom man bruker posten?

Tilbudet høres godt ut dersom det funker. Det er sikkert.

For egen del så foretrekker jeg å eie gode filmer og se dem igjen og igjen og igjen, så for min del er dette lite interessant.

Gjest TomTopp

"Bli med i dag og motta dine 3 første filmer i morgen"

Jeg lurer litt på hvordan de gjør dette i praksis? Jeg mener... det tar jo lengre tid enn ett døgn dersom man bruker posten?

Tilbudet høres godt ut dersom det funker. Det er sikkert.

For egen del så foretrekker jeg å eie gode filmer og se dem igjen og igjen og igjen, så for min del er dette lite interessant.

Hvordan vet du at en film du ikke har sett er god?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...