Gå til innhold

FU: Trimsykkel som dyrt tørkestativ ? Eller hvor tok den veien ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Kjøpte du trimsykkel som har fått en uverdig skjebne ? Store ambisjoner men kortvarig motivasjon ?

Fortell hvor din tok veien.

Min står i gangen, og flyttes inn i stua ca annenhver uka. Da tråkker jeg rolig i vei et par dager i uka mens jeg ser på nyhetene. Av ulike årsaker må jeg normalt ha en ukes pause mellom.

Jeg kjenner minst 5 som har trimsykkel som ikke har vært i bruk på årevis.

Fortsetter under...

Gjest husmoms

Jeg skjønner ikke at folk ikke bruker trimsykkelen sin..

Selv har jeg spinningsykkel.2 år siden jeg kjøpte den og her om dagen måtte jeg skifte ut en del på den fordi den var utslitt.

Servicemannen sa," Ja,denne sykkelen har vært mye brukt"!

Og det er den også.

Jeg sykler 2 ganger om dagen.

Én økt på 30 minutter og én på 60.

Trening gir energi og overskudd folkens!

Ut og bevege seg! :)

Ulv I Faarikaal

Min er fortiden stumtjener. Men før det var den på et mørkt rom. Den nærmer seg bruk...

Det fins billigere stumtjenere.

Nærmer seg, hvor nære ?

Naboens står ute, det gjorde den i vinter også.

Gjest TomTopp

Jeg skjønner ikke at folk ikke bruker trimsykkelen sin..

Selv har jeg spinningsykkel.2 år siden jeg kjøpte den og her om dagen måtte jeg skifte ut en del på den fordi den var utslitt.

Servicemannen sa," Ja,denne sykkelen har vært mye brukt"!

Og det er den også.

Jeg sykler 2 ganger om dagen.

Én økt på 30 minutter og én på 60.

Trening gir energi og overskudd folkens!

Ut og bevege seg! :)

"Ut og bevege seg! :) "

Det er vel lettere med en vanlig sykkel?

Gjest husmoms

"Ut og bevege seg! :) "

Det er vel lettere med en vanlig sykkel?

Nei.

Ikke hvis man har 2 små barn.

Vi er mye ute og går turer,men det blir på barnas premisser.

Koser oss i skogen osv.

Treningsøktene på kveldstid er min form for rekreasjon.

Ungene har lagt seg,mannen min ser på tv,eller sitter på kontoret,og jeg trener istedet for å f.eks se på tv eller sitte ved pc :)

Annonse

Gjest TomTopp

Nei.

Ikke hvis man har 2 små barn.

Vi er mye ute og går turer,men det blir på barnas premisser.

Koser oss i skogen osv.

Treningsøktene på kveldstid er min form for rekreasjon.

Ungene har lagt seg,mannen min ser på tv,eller sitter på kontoret,og jeg trener istedet for å f.eks se på tv eller sitte ved pc :)

Skjønner det, det var bare et tafatt forsøk på humor. Du kommer deg liksom ikke så mye ut på en termometersykkel.

Ulv I Faarikaal

Hvis du skal ut ja!

Hvor sykler du ? På din private innendørs sykkelbane ? :-)

Jeg vet det går an å henge sykkelen opp på et stativ for å sykle på stedet inne, men stativet er like dyrt som en trimsykkel.

Ulv I Faarikaal

Jeg husker farmor hadde en da jeg var liten.. Den sto på kjøkkenet (!), og jeg så aldri at den ble brukt. Hvor den tok veien? Det lurer vi alle på....

Kanskje noen sykla av gårde med den ?

:-)

Annonse

ilene1365380268

Dette var ikke et snilt innlegg!! *skuler på deg*

Jada,jada, den står rett bak ryggen min her i stua, og jada, det henger ei jakke på den.....Og nei, den får ikke trimmet seg...

Men...orker ikke å pakke den bort heller, I TILFELLE det skulle dukke opp litt motivasjon til å trene på den....en gang.....

Ulv I Faarikaal

Dette var ikke et snilt innlegg!! *skuler på deg*

Jada,jada, den står rett bak ryggen min her i stua, og jada, det henger ei jakke på den.....Og nei, den får ikke trimmet seg...

Men...orker ikke å pakke den bort heller, I TILFELLE det skulle dukke opp litt motivasjon til å trene på den....en gang.....

Hva skal til før kroppen din blir motivert ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...