Gå til innhold

Gode råd mot fyllesyke????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nurse to be

Å. Det hadde jeg ikke tenkt på. Takk for tipset.

Bare usunne råd her jo... For det første drikk masse vann for å gjenopprette væskebalansen. For det andre: ikke drikk kaffe og andre ting med koffein. Da driver du ut masse vann, og du er sikkert allerede på underskudd. Spis noe proteinrikt, som f.eks kyllingfilet eller noen nøtter. Sleng på litt grønnsaker, så blir du helt sikkert fin igjen! :)

Ulv I Faarikaal

La vær å drikke dagen før du skal på jobb, eller stopp ved midnatt.

Så enkelt :-)

Hadde alle vært like fornuftige som deg !

Men følger du rådet selv ?

Flere steder jeg har jobba, inviterer bedriften selv på party midt i uka.

:-)

Annonse

Jeg har bare én ting å si: Zyrtec (eller andre antihistaminer). Zyrtec er en allergimedisin og fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Ta en tablett før du begynner å drikke og en før du legger deg.

Zyrtec har gitt meg et nytt og bedre liv, i vennekretsen min er vi flere som nesten ikke tør drikke lenger hvis vi ikke har tatt Zyrtec.

Annonse

Hadde alle vært like fornuftige som deg !

Men følger du rådet selv ?

Flere steder jeg har jobba, inviterer bedriften selv på party midt i uka.

:-)

Joda, jeg følger det selv:-)

Jeg behersket meg i går, under gatefesten i nabolaget vårt. Nøyde meg med et par rusbrus og en Strawberry Daiquiri.

Følte meg i fin form i morges.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...