Gå til innhold

Gode råd mot fyllesyke????

Anbefalte innlegg

Skrevet

La vær å drikke dagen før du skal på jobb, eller stopp ved midnatt.

Så enkelt :-)

Gjest nurse to be
Skrevet

Å. Det hadde jeg ikke tenkt på. Takk for tipset.

Bare usunne råd her jo... For det første drikk masse vann for å gjenopprette væskebalansen. For det andre: ikke drikk kaffe og andre ting med koffein. Da driver du ut masse vann, og du er sikkert allerede på underskudd. Spis noe proteinrikt, som f.eks kyllingfilet eller noen nøtter. Sleng på litt grønnsaker, så blir du helt sikkert fin igjen! :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

La vær å drikke dagen før du skal på jobb, eller stopp ved midnatt.

Så enkelt :-)

Hadde alle vært like fornuftige som deg !

Men følger du rådet selv ?

Flere steder jeg har jobba, inviterer bedriften selv på party midt i uka.

:-)

Skrevet

Vann! Drikk masse vann både før og under drikkingen, helst et glass vann mellom hver øl e.l. og drikk masse vann før du legger deg. Mye av grunnen til at man føler seg fyllesyk er dehydrering, så pøs på med vann!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

.

Da hjelper å ta en fleskebit med hyssing, så kan du svelge og dra opp igjen.

*plystre uskyldig*

Skrevet

Da hjelper å ta en fleskebit med hyssing, så kan du svelge og dra opp igjen.

*plystre uskyldig*

Du kan å få folk til å brekke seg, Ulv!

Ugh.

Ei venninne av meg spiser epler mot kvalme. Hun er gravid.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du kan å få folk til å brekke seg, Ulv!

Ugh.

Ei venninne av meg spiser epler mot kvalme. Hun er gravid.

Jeg har enkelte kvalme sider/ dager.

Skrevet

Jeg har bare én ting å si: Zyrtec (eller andre antihistaminer). Zyrtec er en allergimedisin og fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Ta en tablett før du begynner å drikke og en før du legger deg.

Zyrtec har gitt meg et nytt og bedre liv, i vennekretsen min er vi flere som nesten ikke tør drikke lenger hvis vi ikke har tatt Zyrtec.

Skrevet

Den eneste som sier noe fornuftig her er Vincent.

Klin til med alkohol. En skikkelig reparasjon. Da er smertene over på 30 minutter.

MetteM på glassbordet
Skrevet

Har ikke lest innlegg under her, men det BESTE rådet mot fyllesyke er og ta en allergitablett en halvtime FØR du begynner og drikke.Tenk på det neste gang!

Skrevet

Hvis fyllesyken er alvorlig, og man ikke stadig vekk havner i en slik situasjon..og situasjonen tillater det...er den beste medisin en kald øl og et par snaps.

Ta så en Dispril eller noe og kryp til køys en tre, fire timer. Da er du klar.

Skrevet

Sova og dyne. Løvbiff, chips og bernaise bestilles - 2 liter brus må være innen rekkevidde - alltid. Og telefonkontakten ut - tv på.

Et knull er heller ikke å forakte - på sofaen - man skal ikke anstrenge seg for mye.

Skrevet

Hadde alle vært like fornuftige som deg !

Men følger du rådet selv ?

Flere steder jeg har jobba, inviterer bedriften selv på party midt i uka.

:-)

Joda, jeg følger det selv:-)

Jeg behersket meg i går, under gatefesten i nabolaget vårt. Nøyde meg med et par rusbrus og en Strawberry Daiquiri.

Følte meg i fin form i morges.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Joda, jeg følger det selv:-)

Jeg behersket meg i går, under gatefesten i nabolaget vårt. Nøyde meg med et par rusbrus og en Strawberry Daiquiri.

Følte meg i fin form i morges.

Flink jente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...