Gjest nellia Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Skal ha overnattingsbesøk. Hva skal vi finne på? 0 Siter
fresja Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 De jeg er tante til ville garantert mase om å spille. Favoritten er Uno, et kortspill. Så vil de se barnetv, med smågodt og chips til. 0 Siter
Gjest serafin Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 De jeg er tante til ville garantert mase om å spille. Favoritten er Uno, et kortspill. Så vil de se barnetv, med smågodt og chips til. Først ut og leke og sykle. Så spise godt til barnet spyr mens dere ser på barne-tv, så skal dere spille spill, hoppe i sengene og så sove. Opp å se på tv kl.8 i morgen tidlig. Lykke til 0 Siter
Gjest nellia Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 De jeg er tante til ville garantert mase om å spille. Favoritten er Uno, et kortspill. Så vil de se barnetv, med smågodt og chips til. Så det er ikke verre enn det altså? Er bare nervøs for at hun skal kjede seg! 0 Siter
Gjest nellia Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Først ut og leke og sykle. Så spise godt til barnet spyr mens dere ser på barne-tv, så skal dere spille spill, hoppe i sengene og så sove. Opp å se på tv kl.8 i morgen tidlig. Lykke til hehe. Forrige gang våknet hun halv syv. 0 Siter
Gjest 7-åringsmor Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Først ut og leke og sykle. Så spise godt til barnet spyr mens dere ser på barne-tv, så skal dere spille spill, hoppe i sengene og så sove. Opp å se på tv kl.8 i morgen tidlig. Lykke til Du har jammen forstått det serafin! ;-) 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Spille spill, lese bok for henne, tegne, låne film,... Spille og lese bok er noe vi foreldre får for liten tid til, så gjerne dette er noe som blir satt pris på.... 0 Siter
Gjest annette Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Hehe..hva du skal finne på?? Jeg har selv en 7 år gammel datter,kan jo nevne noe av det hun liker å gjøre.Leke med Barbie dokker,spille spill,gå tur(det elsker hun!),sykle,lese bok for henne,tegne,male,høre på cd med barnesanger(hun liker også Kurt da;-P),se barnetv,spise godteri,kle seg ut som prinsesse,bade,være ute å leke med ball,hoppe tau.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.