Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest krona

Nå har det vært mye mas ang. disse skattepengene.

Og jeg er forbauset over hvor mange som etterlyser om de kommer idag, eller innen noen få dager...

Er det så trangt i økonomien til folk, eller er det at skattepengene ikke kan brukes opp fort nok når de er kommet på konto ? "Sette næring etter tæring" er det noe som heter !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110059-skattepengane/#findComment-650514
Del på andre sider

Nå har det vært mye mas ang. disse skattepengene.

Og jeg er forbauset over hvor mange som etterlyser om de kommer idag, eller innen noen få dager...

Er det så trangt i økonomien til folk, eller er det at skattepengene ikke kan brukes opp fort nok når de er kommet på konto ? "Sette næring etter tæring" er det noe som heter !

Med meg er det sånn at nå som jeg har visst at jeg skulle få 10 000 kr 20.juni, har jeg brukt forrige lønning på diverse ting. Endel klær, pc-utstyr, nye sko, satt inn penger på bsu-konto, betalt ned noen tusen i privat gjeld osv... Dette har jeg gjort kun fordi jeg visste at det kom masse ekstra skattepenger. Nå er det snart tomt på kontoen min, og hvis jeg skal klare å feriere litt i sommer bør de komme snart. Har nok så jeg klarer meg neste uke, men det er irriterende å vite at det _skal_ komme penger inn på konto, og så kommer de for seint.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110059-skattepengane/#findComment-650517
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...