Gå til innhold

Attføringssenteret i Rauland. Mariaflyfly-les dette!!!

Anbefalte innlegg

Gjest teatrika

Hei! Nå starter jeg på min tredje uke her på AIR, og jeg har hatt et helt nydelig opphold! Jeg merker enorm bedring på mine nakkesmerter, jeg som har hatt hodepine i tre år...har hatt tre dager med smerte siden jeg kom hit. Jeg kommer til å trene masse når jeg kommer hjem, for jeg har funnet ut at dette er det jeg trenger for å klare å fungere i hverdagen. Jeg er kjempefornøyd med oppholdet, og glad for at jeg ikke lot meg påvirke av dine sure oppstøt om oppholdet. Hvilken gruppe var du på, forresten? Mine behandlere har vært helt fenomenale!!! Alt har med innstilling å gjøre, vet du vennen min!!!

Fortsetter under...

mariaflyfly

Sorry at du oppfatta innlegget mitt som sure oppstøt, det var ikke meninga. Jeg bare kom med min personlige mening om stedet.

Jeg mener fortsatt at du tar feil når du sier det har kun med innstilling å gjøre. Jeg kom nemlig dit med åpent sinn, og blei møtt av et par utrolig invaderende behandlere. Ei dansk fysio-kjerring som jeg aldri kommer til å nevne et godt ord om, bl.a. Påståelig, bedrevitende, invaderende og alt annet enn lydhør. Makan til møkkakjerring skal du leite lenge etter.

Forøvrig er det jo flott at du har hatt et bra opphold der. Selv om du høres ut til å ha blitt skikkelig hjernevaska. Hehe! ;o)

Gjest teatrika

Sorry at du oppfatta innlegget mitt som sure oppstøt, det var ikke meninga. Jeg bare kom med min personlige mening om stedet.

Jeg mener fortsatt at du tar feil når du sier det har kun med innstilling å gjøre. Jeg kom nemlig dit med åpent sinn, og blei møtt av et par utrolig invaderende behandlere. Ei dansk fysio-kjerring som jeg aldri kommer til å nevne et godt ord om, bl.a. Påståelig, bedrevitende, invaderende og alt annet enn lydhør. Makan til møkkakjerring skal du leite lenge etter.

Forøvrig er det jo flott at du har hatt et bra opphold der. Selv om du høres ut til å ha blitt skikkelig hjernevaska. Hehe! ;o)

Jeg tror faktisk ikke at det har noe med hjernevasking å gjøre! Har ikke hatt mye kontakt med behandlerne her oppe, dessuten tror jeg faktisk at du med din negative opplevelse tilhører mindretallet...har ikke hørt om mange som ikke har synes at dette oppholdet er positivt! Ditt navn skulle ikke være Anette Eriksen, vel??

Gjest teatrika

Har du skadet nakken eller hodet, ettersom du er der? Hva slags behandling får du?

Jeg har en medfødt skade i nakken. Ingen individuell behandling her oppe, de kjører på morsjon og fysisk aktivitet! Jeg har hatt enorm bedring på fire uker...blir ikke frisk av det, men jeg har lært hvordan jeg skal takle hverdagen!

mariaflyfly

Jeg tror faktisk ikke at det har noe med hjernevasking å gjøre! Har ikke hatt mye kontakt med behandlerne her oppe, dessuten tror jeg faktisk at du med din negative opplevelse tilhører mindretallet...har ikke hørt om mange som ikke har synes at dette oppholdet er positivt! Ditt navn skulle ikke være Anette Eriksen, vel??

Hjernevaskinga gikk egentlig mest på antall utropstegn i ditt første innlegg, samt innlegget lenger ned om å ha sosialt samvær og synge "La oss leve for hverandre". ;o)

Og nei, jeg heter ikke Anette Eriksen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...