Gå til innhold

Kjøpte du Harry Potter i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle kanskje ikke ha røpet det. Bare glem det.

Ettersom jeg har tenkt å vente til den norske utgaven kommer (gidder altså ikke pløye gjennom 780 sider på engelsk!) så hadde jeg nok fått høre det før eller siden alikevel. :o)

Men det er ikke lenge siden jeg "kastet ut" 3 smågutter fra biblioteket da de begynte å fortelle fra Ringenes Herre del 3, Atter en konge - noe hemmelig må det da være til filmen kommer! Har ikke lest bøkene nemlig. :o)

Annonse

Det er IKKE Hermine som dør, noen tuller fælt her inne assa!

Derimot er det en litt perifer slags (beste)venn, litt synd var det jo, men tok ikke akkurat bølgen (i motsatt betydning..)

^*Puster lettet ut* Klarer jeg å få småttingene på jobben til å holde kjeft til november tro? Han som spilte Draco Malfang mente jo at det var han som skulle dø, men siden du skriver venn så er det vel neppe det... *Grubler* Perifer bestevenn? Får ikke sove i natt jeg nå... ;o)

Annonse

^*Puster lettet ut* Klarer jeg å få småttingene på jobben til å holde kjeft til november tro? Han som spilte Draco Malfang mente jo at det var han som skulle dø, men siden du skriver venn så er det vel neppe det... *Grubler* Perifer bestevenn? Får ikke sove i natt jeg nå... ;o)

Garantert venn, ikke uvenn!

Jeg beundrer deg for at du klarer å styre din nysgjerrighet..

Garantert venn, ikke uvenn!

Jeg beundrer deg for at du klarer å styre din nysgjerrighet..

Hadde jeg giddet å lese 766 sider på engelsk så skulle jeg gjort det, men det orker jeg altså ikke... :o) Men jeg regner med at noen kommer til å røpe det for meg.

Gulla Wiltersen? En av Wiltersen-brødrene? *Grubler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...