punkyB Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Skrevet 21. juni 2003 NEI TIL SKRUKKETE RÆV... Ræva hans tror jeg ikke er så ille da .... alderen tatt i betraktning *S* 0 Siter
punkyB Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Skrevet 21. juni 2003 Du har rett. Fyren er ute etter et ligg. Typisk mannfolk det der. Vi snakker ikke med kvinnfolk uten at vi har en baktanke med preikinga. Ja hælvetes mannfolk. Mens vi damer derimot - vi har ALDRI baktanker *S* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Ja hælvetes mannfolk. Mens vi damer derimot - vi har ALDRI baktanker *S* Hva slag baktanker har dere aldri ? 0 Siter
Jane Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Ja, jeg tror han bare er ute etter å pule deg. Jeg hadde nok sagt ja til invitasjonen, og synes at du burde gjort det samme. Du _må_ jo ikke være med på å pule da. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Nja ... om han er en luring , det vet jeg ikke sikkert men en liten flørt kanskje. Så lenge jeg ikke kjenner dem bedre så sier jeg heller nei. Vil jo ikke ha ei drittsur nabokjerring. Nå synes jeg du er usedvanlig pinglete ass. Hvilken betydning har vel sure nabokjerringer - er man 'tørst' så er man 'tørst'. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Ja hælvetes mannfolk. Mens vi damer derimot - vi har ALDRI baktanker *S* Jo, dere har baktanker. Problemet med dere er at tankene er så jævla langt bak at dere aldri får fram at dere faktisk har baktanker, og vi tar ikke hintene da deres ustabile hint ikke ligner noe som helst, og derfor blir umulig for oss mannfolka å tolke. Vi mannfolka er mye mer rett på sak ved for eksempel å dra fram junior som allerede står i giv akt, og spørre om dere vil smake. En real måte å gjøre det på. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Ja hælvetes mannfolk. Mens vi damer derimot - vi har ALDRI baktanker *S* FYFAEN - der brakk jeg akkurat en negl! 0 Siter
punkyB Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Skrevet 21. juni 2003 Ja, jeg tror han bare er ute etter å pule deg. Jeg hadde nok sagt ja til invitasjonen, og synes at du burde gjort det samme. Du _må_ jo ikke være med på å pule da. Kunne jo være at jeg hadde hatt godt av et nypp og?? 0 Siter
punkyB Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Skrevet 21. juni 2003 50 er da ingen alder Måtte sjekke ..... han er nesten 60. Der går grensen altså. Skal jeg først ha noen på den alderen er det en på jobben som står for tur. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Måtte sjekke ..... han er nesten 60. Der går grensen altså. Skal jeg først ha noen på den alderen er det en på jobben som står for tur. Hvordan sjekka du? Gikk du inn å ba om å få telle årringene? 0 Siter
punkyB Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Skrevet 21. juni 2003 Hvordan sjekka du? Gikk du inn å ba om å få telle årringene? Skatteligningen på nett - der står det fødselsdato. Så nå vet jeg hvor rik han er også. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Skatteligningen på nett - der står det fødselsdato. Så nå vet jeg hvor rik han er også. Du verden Så nå er du på tur inn, ja? 0 Siter
punkyB Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Skrevet 21. juni 2003 Nå synes jeg du er usedvanlig pinglete ass. Hvilken betydning har vel sure nabokjerringer - er man 'tørst' så er man 'tørst'. Når jeg tenker meg om er det jo faen meg ikke tørsten som er verst .... 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Når jeg tenker meg om er det jo faen meg ikke tørsten som er verst .... Se der kom'en ja Gå nå bare du - vi venter her til du kommer tilbake 0 Siter
punkyB Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Skrevet 21. juni 2003 Se der kom'en ja Gå nå bare du - vi venter her til du kommer tilbake Ja ikke ta den , dette blir det ikke noe DOL referat om altzå. *tuzler* 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Ja ikke ta den , dette blir det ikke noe DOL referat om altzå. *tuzler* Joda, det blir det. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Ja ikke ta den , dette blir det ikke noe DOL referat om altzå. *tuzler* Se så. 0 Siter
punkyB Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Skrevet 21. juni 2003 at punky ikke er her. *knegg* Ååååååhhhhh - det var deilig ..... . . . med vin ...... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.