Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...og de sender visst fra Rådhusplassen. Til nå har det ikke vært grusomt å høre på noe, ikke før nå. Nå står nemlig noen norske rappere på scenen, og makan til søppel kan jeg knapt huske å ha hørt noen gang. Og det sier litt i og med at jeg vokste opp med Bryan Adams fans rundt meg.

Dette er grusomt. Fy faen for makkverk. De burde vært straffet for å i det hele tatt stå på scenen. Helt ubegripelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110103-jeg-h%C3%B8rer-p%C3%A5-p3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvor kommer du i fra?

Fredrikstad.

Hvor kommer du i fra?

Fredrikstad.

Say no more. Har du sett 24 hours? TV serien som er på DVD, og som varer, akkurat, 24 timer. Den skal være bra. Ellers, det var Amadeus du tenkte på da du sa filmen om Mozart?

Jupp, Amadeus.

Nei, jeg har ikke sett 24 Hours, men har hørt at den skal være ganske bra.

Jeg synes det virker stressende å se på en serie som handler om 24 timer i en persons døgn og varer i nøyaktig 24 timer, så derfor har jeg droppet den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...