Gå til innhold

Gjøre det dagen derpå.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er ikke utstyrt med pigger.

Er du????

Ikke sløs med spørsmålstegn og utropstegn - det kan hende du for bruk for noen en dag - også sitter du der - FRI!!!!

Jada, jeg har pigger, men alle er dekket av skumgummi, slik at jeg ikke skal komme til å skade noen. Jeg er et fredselskende vesen - legg deg det på minne.

Annonse

Gjest sågodt

Ikke sløs med spørsmålstegn og utropstegn - det kan hende du for bruk for noen en dag - også sitter du der - FRI!!!!

Jada, jeg har pigger, men alle er dekket av skumgummi, slik at jeg ikke skal komme til å skade noen. Jeg er et fredselskende vesen - legg deg det på minne.

Bra Jeg er nok den typen som ikke er utstyrt med pigger,men skulle gjerne lånt noen av dine fordi jeg blir stadig stukket av min "bedre" halvdel..

Gjest sågodt

"Ja det er mye bedre å gjøre/si noe dumt en å holde kjeft hele livet. "

Ja husk på det du!!!!!!

Ja skal huske på det, men av og til så får en lyst til å gjøre noe dumt også, men.....

Å ja det glemte jeg. En skikkelig god dagdrøm kan også være bra (reklamen)

Bra Jeg er nok den typen som ikke er utstyrt med pigger,men skulle gjerne lånt noen av dine fordi jeg blir stadig stukket av min "bedre" halvdel..

Oi. Men du skjønner - mine pigger duger ikke til sånt, og de brukes heller ikke til sånt - det bare virker slik - for uinvidde.

Finn deg nå ikke i for mye stikk da. Direkte tale kan hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...