Gjest sågodt Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Dagen derpå blir en skikkelig kåt eller hur?????? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Jupp, det stemmer. Etter et par stramme cognac så er sex det beste middelet mot fyllesyke. 0 Siter
Gjest sågodt Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Jupp, det stemmer. Etter et par stramme cognac så er sex det beste middelet mot fyllesyke. Bra. da er jeg kanskje normal likevel da, men godt er det uansett 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Japp, sånn er det med den saken. Det gikk en tid før jeg skjønte hvorfor han alltid serverer med rødvin om kveldene, men nå henger jeg med ... 0 Siter
Gjest sågodt Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Japp, sånn er det med den saken. Det gikk en tid før jeg skjønte hvorfor han alltid serverer med rødvin om kveldene, men nå henger jeg med ... Ja.... en god grunn til nesten å bli alkis..... Nei, den var for dum. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Ja.... en god grunn til nesten å bli alkis..... Nei, den var for dum. Litt dum ... men innenfor akseptable grenser. 0 Siter
Gjest sågodt Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Litt dum ... men innenfor akseptable grenser. Hvor går grensen ved å legge inne dumme innlegg????? Finnes den i dette forumet eller???????? 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Hvor går grensen ved å legge inne dumme innlegg????? Finnes den i dette forumet eller???????? Det håper jeg da ikke - ellers hadde jeg ligget tynt an 0 Siter
Gjest sågodt Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Det håper jeg da ikke - ellers hadde jeg ligget tynt an Ja det er mye bedre å gjøre/si noe dumt en å holde kjeft hele livet. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Ja det er mye bedre å gjøre/si noe dumt en å holde kjeft hele livet. Definitivt. Så nå kan du ta inn piggene, ok? 0 Siter
Gjest sågodt Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Definitivt. Så nå kan du ta inn piggene, ok? Er ikke utstyrt med pigger. Er du???? 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Er ikke utstyrt med pigger. Er du???? Ikke sløs med spørsmålstegn og utropstegn - det kan hende du for bruk for noen en dag - også sitter du der - FRI!!!! Jada, jeg har pigger, men alle er dekket av skumgummi, slik at jeg ikke skal komme til å skade noen. Jeg er et fredselskende vesen - legg deg det på minne. 0 Siter
Lottemor1365380387 Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Ja det er mye bedre å gjøre/si noe dumt en å holde kjeft hele livet. "Ja det er mye bedre å gjøre/si noe dumt en å holde kjeft hele livet. " Ja husk på det du!!!!!! 0 Siter
Gjest sågodt Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Ikke sløs med spørsmålstegn og utropstegn - det kan hende du for bruk for noen en dag - også sitter du der - FRI!!!! Jada, jeg har pigger, men alle er dekket av skumgummi, slik at jeg ikke skal komme til å skade noen. Jeg er et fredselskende vesen - legg deg det på minne. Bra Jeg er nok den typen som ikke er utstyrt med pigger,men skulle gjerne lånt noen av dine fordi jeg blir stadig stukket av min "bedre" halvdel.. 0 Siter
Gjest sågodt Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 "Ja det er mye bedre å gjøre/si noe dumt en å holde kjeft hele livet. " Ja husk på det du!!!!!! Ja skal huske på det, men av og til så får en lyst til å gjøre noe dumt også, men..... Å ja det glemte jeg. En skikkelig god dagdrøm kan også være bra (reklamen) 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Bra Jeg er nok den typen som ikke er utstyrt med pigger,men skulle gjerne lånt noen av dine fordi jeg blir stadig stukket av min "bedre" halvdel.. Oi. Men du skjønner - mine pigger duger ikke til sånt, og de brukes heller ikke til sånt - det bare virker slik - for uinvidde. Finn deg nå ikke i for mye stikk da. Direkte tale kan hjelpe. 0 Siter
awh Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Japp, sånn er det med den saken. Det gikk en tid før jeg skjønte hvorfor han alltid serverer med rødvin om kveldene, men nå henger jeg med ... Er det derfor gubben har sluttet å servere meg om kveldene 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Er det derfor gubben har sluttet å servere meg om kveldene Ja eller nei jeg vil nødig svare no feil her 0 Siter
Gjest mojo blues Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Det pussige er at leger ikke har noen som helst fysiologisk forklaring på fenomenet. Jeg har nemlig spurt to leger om akkurat det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.