Gå til innhold

Har noen denne sangen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har du nettopp lært meg at det heter pule....! Så kommer du med sånn "knull"!?

Drekka og pule.... sånn er det!

Knull er tull?

Sa jeg virkelig det? HerreGUD.

pule heter det selvfølgelig - pule. Men dette kan vi også snakke om i morgen - etter du er ferdig med å knulle.

Kødda :)

Sa jeg virkelig det? HerreGUD.

pule heter det selvfølgelig - pule. Men dette kan vi også snakke om i morgen - etter du er ferdig med å knulle.

Kødda :)

Ja... nettopp det tenkte jg og!

Jeg tror uansett at det vil skje i senga denne gangen, så jeg går i den retningen, tror jeg...!

Annonse

Det er utrolig - denne sangen har jeg søkt etter jevnlig. De fleste ganger har jeg ikke funnet den, noen ganger HAR jeg funnet den, men ikke lykkes å laste den ned.

I dag fikk jeg hell BÅDE på nett - mp3 OG kjøp.

"Det er en fin dag, for betaling av skatt, det er en fin fin dag, jeg hakke sovet i natt - nanna-na-na" :)

Det er utrolig - denne sangen har jeg søkt etter jevnlig. De fleste ganger har jeg ikke funnet den, noen ganger HAR jeg funnet den, men ikke lykkes å laste den ned.

I dag fikk jeg hell BÅDE på nett - mp3 OG kjøp.

"Det er en fin dag, for betaling av skatt, det er en fin fin dag, jeg hakke sovet i natt - nanna-na-na" :)

Har du mulighet til å sende fila til asemor @ spray.no ?

Tante spurte om jeg kunne mekke en cd med Marie Bergman til henne, men har foreløpig bare funnet 4 sanger på kazaa...

Har du mulighet til å sende fila til asemor @ spray.no ?

Tante spurte om jeg kunne mekke en cd med Marie Bergman til henne, men har foreløpig bare funnet 4 sanger på kazaa...

Mailen går nå ...

Jeg fant masse i går faktisk - for første gang. Og jeg har søkt ofte etter henne.

Nå får du "brevet" på mail fra meg, men fortsett bare å søke du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...