Gjest syns ikke synd på ham en plass! Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Hadde han hatt ordentlig bestikk så ville han ikke gjort det!! Det er jo hevet over all tvil at han bare prøver å få en eller flere psykiatere til å si at han er ustabil og trenger hjelp og sympati FREMFOR straff! Bare vent å se!! Han har sikkert hatt en aldeles grusom barndom og oppvekst! Naive Norge - here we come! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Hadde han hatt ordentlig bestikk så ville han ikke gjort det!! Det er jo hevet over all tvil at han bare prøver å få en eller flere psykiatere til å si at han er ustabil og trenger hjelp og sympati FREMFOR straff! Bare vent å se!! Han har sikkert hatt en aldeles grusom barndom og oppvekst! Naive Norge - here we come! Det man kaller manipulering ? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 de skulle latt han fullføre!! Da slipper de å bruke penger på at han opptar en plass. Og køen rykker fremover 0 Siter
Gjest syns ikke synd på ham en plass! Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Det man kaller manipulering ? med andre ord....JEPP! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 de skulle latt han fullføre!! Da slipper de å bruke penger på at han opptar en plass. Og køen rykker fremover ...på at han opptar en plass... Skremmende menneskesyn du har. Jeg er nesten fristet til å sammenlikne det med en annen gruppering som syntes visse mennesker tok for mye plass i verden. 0 Siter
Gjest Norgesbestenummeropplysning Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 ...på at han opptar en plass... Skremmende menneskesyn du har. Jeg er nesten fristet til å sammenlikne det med en annen gruppering som syntes visse mennesker tok for mye plass i verden. Kven då? AlQaida? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Kven då? AlQaida? Var ikke akkurat de jeg tenkte på, men de du nevnte er jo ikke så veldig menneskekjære de heller. 0 Siter
Reg@l Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Det er vel et forsøk på å fremstå som psykisk syk slik at han slipper fengsel eller noe. Som om det er straff å sitte i norsk fengsel! De innsatte i norske fangsler har det bedre enn mange eldre. De kan se langt etter enerom med egen TV... Får de svina bli etter endt soning, ja da gir jeg meg over. De får det faen ikke enkelt om de velger å bli her i Haugesund hvertfall! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Stakkal liten. Noen burde hjelpe ham litt synes jeg! Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.