Gjest trimbabe Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Noen som trener der? Er det bra? Jeg har kort, men har før bare trent på turnhallen. Må man vise kortet hver gang man kommer eller hvordan fungerer det? 0 Siter
jacob Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Det er flere år siden jeg var der, men du må vise kortet hver gang ja. Selve treningsstudioet er et av landets beste vil jeg anta. Gratis og god veiledning. Moderne utstyr. 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Joda, det er bra, sjøl om det er litt vel trangt til tider. Jeg pleier å kjøre styrkeøktene på Idrettsbygninga (på Blindern), sia det ofte er litt færre folk der, men Domus er likevel mer enn godt nok. Kortet ditt drar du gjennom den derre dingsen, ellers viser du det til resepsjonisten. (Altså det samme som i Turnhallen, pluss Blindern.) Blir spennende med det nye bygget i Akersgata. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.