Gjest dame uten signatur Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Noen som vet hvilket flyselskap som tilbyr rimligst priser mellom Stavanger-København, og Bergen-København? På forhånd takk. 0 Siter
AAA Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Det er kun SAS som flyr mellom både Bergen og København og Stavanger og København, så eentlig er det ikke så mye å lure på... ;-) Fra Oslo tror jeg at Sterling Airways flyr i tillegg til SAS. MVH 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Det er kun SAS som flyr mellom både Bergen og København og Stavanger og København, så eentlig er det ikke så mye å lure på... ;-) Fra Oslo tror jeg at Sterling Airways flyr i tillegg til SAS. MVH Jeg skal fly fra Stav. til København nå til helgen; koster meg 3000 for meg og babyen. Men i juli har de billigere priser, se nettsidene til sas. Da kan du fly for ca 1300. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.