Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du den? Er den bra??

Ser den ikke litt ukul ut?

Skrevet

Ericsson har tatt seg kraftig opp, men eg har personleg ikkje spesielt sansen for Ericsson-design. Nokia er framleis på førsteplassen for min del når det gjeld val av telefon. Det er også praktisk å halda meg til same merke, sidan det meste av eldre ekstrautstyr er kompatibelt med nye telefonar. Det tyder t.d. at eg har mobil-ladarar i nesten alle rom + på jobben. :-)

Hadde eg måtta velja ein annan telefon, ville eg sett på Siemens før Ericsson.

Skrevet

Ericsson har tatt seg kraftig opp, men eg har personleg ikkje spesielt sansen for Ericsson-design. Nokia er framleis på førsteplassen for min del når det gjeld val av telefon. Det er også praktisk å halda meg til same merke, sidan det meste av eldre ekstrautstyr er kompatibelt med nye telefonar. Det tyder t.d. at eg har mobil-ladarar i nesten alle rom + på jobben. :-)

Hadde eg måtta velja ein annan telefon, ville eg sett på Siemens før Ericsson.

Har alltid hatt Nokia jeg også , så jeg er skeptisk til alt annet. Men ser man på spesifikasjonene OG prisen på denne er det jo slettes ikke ille.

Hvilken annen telefon ville du anbefale ?

Jeg må innrømme at Nokia 6800 frister litt. Kamera er ikke noe must. Dataoverføring/email er mer viktig - sammen med batterikapasitet.

Designet på Nokia telefoner er også bedre sånn generelt.

Skrevet

Har alltid hatt Nokia jeg også , så jeg er skeptisk til alt annet. Men ser man på spesifikasjonene OG prisen på denne er det jo slettes ikke ille.

Hvilken annen telefon ville du anbefale ?

Jeg må innrømme at Nokia 6800 frister litt. Kamera er ikke noe must. Dataoverføring/email er mer viktig - sammen med batterikapasitet.

Designet på Nokia telefoner er også bedre sånn generelt.

Alle eg kjenner som har prøvd Ericsson har gått tilbake til Nokia... Det tyder litt for meg! Dei einaste standhaftige ikkje-Nokia-folka eg kjenner har Siemens-telefonar, og eg har eit generelt godt inntrykk av desse.

Eg ser ikkje bort frå at det kan bli ny telefon på meg om ikkje lenge. Har ein halvannan år gamal 6310. Utvalet i dag er såpass stort at eg har litt problem med å orientere meg i marknaden, men synst det ser moro ut det som kjem frå Nokia framover. ( http://www.dagbladet.no/dinside/2003/06/16/371314.html )

T610 har scora godt på testar - ingen tvil om det, men eg er altså litt skeptisk til Ericsson over tid.

Mobiltesten til Itavisen synst eg er god. Grei plass å orientere seg: http://www.itavisen.no/art/1288569.html

Skrevet

Alle eg kjenner som har prøvd Ericsson har gått tilbake til Nokia... Det tyder litt for meg! Dei einaste standhaftige ikkje-Nokia-folka eg kjenner har Siemens-telefonar, og eg har eit generelt godt inntrykk av desse.

Eg ser ikkje bort frå at det kan bli ny telefon på meg om ikkje lenge. Har ein halvannan år gamal 6310. Utvalet i dag er såpass stort at eg har litt problem med å orientere meg i marknaden, men synst det ser moro ut det som kjem frå Nokia framover. ( http://www.dagbladet.no/dinside/2003/06/16/371314.html )

T610 har scora godt på testar - ingen tvil om det, men eg er altså litt skeptisk til Ericsson over tid.

Mobiltesten til Itavisen synst eg er god. Grei plass å orientere seg: http://www.itavisen.no/art/1288569.html

De nye til Nokia synes jeg ser litt spesielle ut.

På Nokias hjemmesider har man muligheter for å sammenligne de forskjellige modellene. Finner mye jeg liker med de fleste - men ikke helt den ultimate.

Hvis man kjøper en mobil med GPRS - og Nokia PC Suite - er det da bare å koble seg opp på internett på en bærbar PC med mobilen - eller må man ha et spesielt kort på pc'n også?

Det er noen mobiler man sier fungerer som modem - er det det samme som GPRS ? Må man da ha noe programvare ala Nokia PC Suite i tillegg? Denne suite'n koster jo noen kroner den også.

Skrevet

De nye til Nokia synes jeg ser litt spesielle ut.

På Nokias hjemmesider har man muligheter for å sammenligne de forskjellige modellene. Finner mye jeg liker med de fleste - men ikke helt den ultimate.

Hvis man kjøper en mobil med GPRS - og Nokia PC Suite - er det da bare å koble seg opp på internett på en bærbar PC med mobilen - eller må man ha et spesielt kort på pc'n også?

Det er noen mobiler man sier fungerer som modem - er det det samme som GPRS ? Må man da ha noe programvare ala Nokia PC Suite i tillegg? Denne suite'n koster jo noen kroner den også.

Har aldri eigd ein bærbar pc, så dette har eg ikkje greie på.

Eg er faktisk tilhengjar av å IKKJE kunne koma meg online når eg t.d. er på ferie... :-)

Skrevet

Har aldri eigd ein bærbar pc, så dette har eg ikkje greie på.

Eg er faktisk tilhengjar av å IKKJE kunne koma meg online når eg t.d. er på ferie... :-)

hehe - du sier noe ..... men hadde jo vært greit for det da ....

Skrevet

hehe - du sier noe ..... men hadde jo vært greit for det da ....

I og med at eg har teknisk ansvar for 20 servere 24/7 når eg IKKJE er på ferie, er det godt å kunne seia: "Sorry, ring nokre andre" i dei vekene eg _eventuelt_ er på ferie... Er det komplett krise, er det jo mogleg å finna ein PC med internett dei fleste stadene likevel.

Skrevet

Jeg har alltid hatt Ericsson-telefoner - og vært bare fornøyd, aldri nærmet meg en Nokia.

Nokia-telefoner ligger forresten på toppen av "merkelige-feil-statistikken" og dermed med gjentatte behov for service.

Min kjære som tidligere solgte mobiltelefoner er av samme oppfatning som meg - kun Ericsson her i gården, eller i alle fall ikke Nokia...

Det er mulig at T610 ikke vinner design-pris, selv om jeg synes den er helt fin, men med tanke på spesifikasjoner så er den jo helt på topp. Har foreløpig ikke kjøpt den, men vurderer det fortløpende. Må se an litt hvor langt feriepenger og skattekroner rekker... Har inntil videre min Ericsson T39 som jeg er fornøyd med. Er bare litt sugen på no' nytt... ;-)

Skrevet

I og med at eg har teknisk ansvar for 20 servere 24/7 når eg IKKJE er på ferie, er det godt å kunne seia: "Sorry, ring nokre andre" i dei vekene eg _eventuelt_ er på ferie... Er det komplett krise, er det jo mogleg å finna ein PC med internett dei fleste stadene likevel.

Du burde kanskje vurdert å droppe å ha mobil også da .... kjedelig å aldri ha helt fri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...