Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke slettet videofilen?

Anbefalte innlegg

Lasta ned en divx videofilen som jeg lasta ned fra kazaa?. "Is being used by another program" står det..men ingen laster ned filen, siden jeg har restarta maskina, og jeg har ikke på autostart på kazaa..jeg har ikke andre shareprograms heller...hva slags program ellers bruker et en videofil liksom?. Sjekka den for virus også, men fant ikke noe. Prøvde også å overføre filen rett til trashcan som har fungert på en del andre filer, men det funka heller ikke. Tok til og med å starta maskina i safe mode, men til ingen nytte...hvorfor skal det være så vanskelig?

Fortsetter under...

Det er iallefall en bug i xp som kan gjøre slik.

Fix:

To correct this misbehavior in Windows XP, remove the following

registry key.

(run/kjør - regedit)

HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / Classes / CLSID / {87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E} / InProcServer32

This will prevent Explorer from loading shmedia.dll in response to file property queries on these files.

You cannot find this key by searching; you'll have to manually browse for it.

Det er iallefall en bug i xp som kan gjøre slik.

Fix:

To correct this misbehavior in Windows XP, remove the following

registry key.

(run/kjør - regedit)

HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / Classes / CLSID / {87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E} / InProcServer32

This will prevent Explorer from loading shmedia.dll in response to file property queries on these files.

You cannot find this key by searching; you'll have to manually browse for it.

fant alt du skrev unntatt clsid..den katalogen lå ikke inne på registeret mitt......jeg kjørerer win xp pro

fant alt du skrev unntatt clsid..den katalogen lå ikke inne på registeret mitt......jeg kjørerer win xp pro

hm, ja, min er også borte, men jeg trodde det var fordi jeg har kjørt en fix allerede. Pussig.

Kommer tilbake til deg om jeg finner en smart løsning. Har seff slettet fixen jeg hadde.

hm, ja, min er også borte, men jeg trodde det var fordi jeg har kjørt en fix allerede. Pussig.

Kommer tilbake til deg om jeg finner en smart løsning. Har seff slettet fixen jeg hadde.

Fant den når jeg søkte på edit/find..og nummerkombinasjonen...funka da..takk!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...