Zirine Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Hvordan er reglene? Enten må noen fortelle oss det, eller så må noen komme å megle En liten sort kule - også flere større - 2 av hver farge. 0 Siter
Anki Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Reglene er veldig enkle. Man skal først hive den sorte kula, så skal man prøve å komme nærmest med de fargede kulene. 0 Siter
Zirine Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Skrevet 22. juni 2003 Reglene er veldig enkle. Man skal først hive den sorte kula, så skal man prøve å komme nærmest med de fargede kulene. Huff - da er det jo like kjedelig som jeg trodde ... sukk ok takk. 0 Siter
favn Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=364114 http://www.sportalen.no/peta.htm Siden min som forteller om Boccia var ute av drift. Sorry. 0 Siter
favn Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Huff - da er det jo like kjedelig som jeg trodde ... sukk ok takk. Det er ikke kjedelig i det hele tatt. Perfekt og laidback sommeraktivitet. Barn og voksne spiller sammen. 0 Siter
Anki Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Huff - da er det jo like kjedelig som jeg trodde ... sukk ok takk. hehe - men ungene klarer fint å spille det uten hjelp fra voksne da 0 Siter
Zirine Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Skrevet 22. juni 2003 Det er ikke kjedelig i det hele tatt. Perfekt og laidback sommeraktivitet. Barn og voksne spiller sammen. Jo, det var kjedelig favn. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Du lager en strek el.l. hvor kasteren skal stå. En kaster den lille svarte kulen. Så skal de andre deltagerne kaste sine baller. Hver sin gang. Man kaster først den ene ballen venter til runden er gått for så å kaste den andre. Altså ikke begge ballene med en gang. Det gjelder å komme nærmest den svarte ballen. Helt ok spill det der egentlig. Mvh 0 Siter
Zirine Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Skrevet 22. juni 2003 hehe - men ungene klarer fint å spille det uten hjelp fra voksne da Jammen - nå var det JEG som ville spille. Nei, jeg får kjøpe crockett (er det ikke det det heter) Det er morsomt? Ja? Nei? 0 Siter
Zirine Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Skrevet 22. juni 2003 Du lager en strek el.l. hvor kasteren skal stå. En kaster den lille svarte kulen. Så skal de andre deltagerne kaste sine baller. Hver sin gang. Man kaster først den ene ballen venter til runden er gått for så å kaste den andre. Altså ikke begge ballene med en gang. Det gjelder å komme nærmest den svarte ballen. Helt ok spill det der egentlig. Mvh Nei, Kizza - det var fryktelig kjedelig. iallefall i dag ... kanskje det blir bedre i morgen 0 Siter
favn Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Jo, det var kjedelig favn. Vel Zirine, det er selvsagt mulig at din spenningsknapp trenger mer påtrykk enn undertegnendes. Jeg blir ikke akkurat rød, svett og opphisset av boccia eller petanque, men det er sosialt og pirrer konkurransenervene. Sjakk er heller ikke videre vilt, men spennende nok. 0 Siter
Anki Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Jammen - nå var det JEG som ville spille. Nei, jeg får kjøpe crockett (er det ikke det det heter) Det er morsomt? Ja? Nei? Alltid er det MEG, MEG, MEG fra deg, hæ?? crockett er gøy, syns jeg. I hvert fall mye morsommere enn boccia. Og vannkrig er morsommere enn boccia! 0 Siter
Zirine Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Skrevet 22. juni 2003 Vel Zirine, det er selvsagt mulig at din spenningsknapp trenger mer påtrykk enn undertegnendes. Jeg blir ikke akkurat rød, svett og opphisset av boccia eller petanque, men det er sosialt og pirrer konkurransenervene. Sjakk er heller ikke videre vilt, men spennende nok. Badminton - det er bedre. Det skal jeg spille i morgen. *nikke* 0 Siter
Zirine Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Skrevet 22. juni 2003 Alltid er det MEG, MEG, MEG fra deg, hæ?? crockett er gøy, syns jeg. I hvert fall mye morsommere enn boccia. Og vannkrig er morsommere enn boccia! Ja, jeg har en sånn teit familie. De har krangla med meg i hele dag om de derre reglene - og jeg bare VISSTE at jeg hadde rett. I morgen skal jeg peise dem i badminton. Jesus, jeg er god der - de kan bare legge seg i sengen og skjelve av frykt .... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Nei, Kizza - det var fryktelig kjedelig. iallefall i dag ... kanskje det blir bedre i morgen Ja ja, jeg synes det er gøy. Men det er jo hva du gjør det til og sist jeg spilte det hadde jeg litt aquevitt innabors så det var gjerne medvirkende. ) 0 Siter
Zirine Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Skrevet 22. juni 2003 Ja ja, jeg synes det er gøy. Men det er jo hva du gjør det til og sist jeg spilte det hadde jeg litt aquevitt innabors så det var gjerne medvirkende. ) En god ide! Ah ... det er deilig med sommer *strekke seg* 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 En god ide! Ah ... det er deilig med sommer *strekke seg* Ja, nå er det to uker til min sommerferie begynner. Var nettopp inne å så på været i Hellas, 30 grader. Japp, det skal bli deilig. Her regner vi jo bort for tiden. Alle blomstene er paddeflate og stygge. Men vi er lovet fint vær fra tirsdag så håpet er lysgrønt. Kos deg med sommeren du Zirine. ) 0 Siter
Zirine Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Skrevet 22. juni 2003 Ja, nå er det to uker til min sommerferie begynner. Var nettopp inne å så på været i Hellas, 30 grader. Japp, det skal bli deilig. Her regner vi jo bort for tiden. Alle blomstene er paddeflate og stygge. Men vi er lovet fint vær fra tirsdag så håpet er lysgrønt. Kos deg med sommeren du Zirine. ) Takk - og du med. Hvor bor du i landet forresten? Vest, nord, sør? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Takk - og du med. Hvor bor du i landet forresten? Vest, nord, sør? Vest. I Bergen. Vi så på tv fra Kristiansand og Oslo idag og jeg må si jeg blir fristet til å flytte. Nå orker jeg snart ikke mer regn. ) 0 Siter
Zirine Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Skrevet 22. juni 2003 Vest. I Bergen. Vi så på tv fra Kristiansand og Oslo idag og jeg må si jeg blir fristet til å flytte. Nå orker jeg snart ikke mer regn. ) Det er flott på sørlandet. Vakkert. Men nå har ikke jeg bodd der, bare vært på besøk ... Bare å hive seg til - flytt!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.