Gå til innhold

Boccia (er det ikke det det heter?)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kizza1365380506

Du lager en strek el.l. hvor kasteren skal stå.

En kaster den lille svarte kulen. Så skal de andre deltagerne kaste sine baller. Hver sin gang. Man kaster først den ene ballen venter til runden er gått for så å kaste den andre. Altså ikke begge ballene med en gang. Det gjelder å komme nærmest den svarte ballen.

Helt ok spill det der egentlig.

Mvh

Du lager en strek el.l. hvor kasteren skal stå.

En kaster den lille svarte kulen. Så skal de andre deltagerne kaste sine baller. Hver sin gang. Man kaster først den ene ballen venter til runden er gått for så å kaste den andre. Altså ikke begge ballene med en gang. Det gjelder å komme nærmest den svarte ballen.

Helt ok spill det der egentlig.

Mvh

Nei, Kizza - det var fryktelig kjedelig.

iallefall i dag ... kanskje det blir bedre i morgen :)

Jo, det var kjedelig favn.

Vel Zirine, det er selvsagt mulig at din spenningsknapp trenger mer påtrykk enn undertegnendes.

Jeg blir ikke akkurat rød, svett og opphisset av boccia eller petanque, men det er sosialt og pirrer konkurransenervene.

Sjakk er heller ikke videre vilt, men spennende nok.

Jammen - nå var det JEG som ville spille.

Nei, jeg får kjøpe crockett (er det ikke det det heter) Det er morsomt? Ja? Nei?

Alltid er det MEG, MEG, MEG fra deg, hæ?? ;)

crockett er gøy, syns jeg. I hvert fall mye morsommere enn boccia. :)

Og vannkrig er morsommere enn boccia! :)

Vel Zirine, det er selvsagt mulig at din spenningsknapp trenger mer påtrykk enn undertegnendes.

Jeg blir ikke akkurat rød, svett og opphisset av boccia eller petanque, men det er sosialt og pirrer konkurransenervene.

Sjakk er heller ikke videre vilt, men spennende nok.

Badminton - det er bedre. Det skal jeg spille i morgen.

*nikke*

Annonse

Alltid er det MEG, MEG, MEG fra deg, hæ?? ;)

crockett er gøy, syns jeg. I hvert fall mye morsommere enn boccia. :)

Og vannkrig er morsommere enn boccia! :)

Ja, jeg har en sånn teit familie. De har krangla med meg i hele dag om de derre reglene - og jeg bare VISSTE at jeg hadde rett.

I morgen skal jeg peise dem i badminton. Jesus, jeg er god der - de kan bare legge seg i sengen og skjelve av frykt ....

Kizza1365380506

Nei, Kizza - det var fryktelig kjedelig.

iallefall i dag ... kanskje det blir bedre i morgen :)

Ja ja, jeg synes det er gøy. Men det er jo hva du gjør det til og sist jeg spilte det hadde jeg litt aquevitt innabors så det var gjerne medvirkende.

:o)

Kizza1365380506

En god ide!

Ah ... det er deilig med sommer *strekke seg* :)

Ja, nå er det to uker til min sommerferie begynner. Var nettopp inne å så på været i Hellas, 30 grader. Japp, det skal bli deilig. Her regner vi jo bort for tiden. Alle blomstene er paddeflate og stygge. Men vi er lovet fint vær fra tirsdag så håpet er lysgrønt.

Kos deg med sommeren du Zirine.

Ja, nå er det to uker til min sommerferie begynner. Var nettopp inne å så på været i Hellas, 30 grader. Japp, det skal bli deilig. Her regner vi jo bort for tiden. Alle blomstene er paddeflate og stygge. Men vi er lovet fint vær fra tirsdag så håpet er lysgrønt.

Kos deg med sommeren du Zirine.

Takk - og du med.

Hvor bor du i landet forresten? Vest, nord, sør?

Vest. I Bergen. Vi så på tv fra Kristiansand og Oslo idag og jeg må si jeg blir fristet til å flytte. Nå orker jeg snart ikke mer regn.

Det er flott på sørlandet. Vakkert. Men nå har ikke jeg bodd der, bare vært på besøk ...

Bare å hive seg til - flytt!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...