Kizza1365380506 Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Det er flott på sørlandet. Vakkert. Men nå har ikke jeg bodd der, bare vært på besøk ... Bare å hive seg til - flytt!! Nei vi blir nok værende. Ungene har jo så faste røtter her nå. Og selv er vi så "gamle" at vi ikke orker å begynne på nytt. Får se dersom vi blir arbeidsledige eller er nødt for å flytte av annen grunn. Er blitt altfor satt ser du. 0 Siter
Lula Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Nei vi blir nok værende. Ungene har jo så faste røtter her nå. Og selv er vi så "gamle" at vi ikke orker å begynne på nytt. Får se dersom vi blir arbeidsledige eller er nødt for å flytte av annen grunn. Er blitt altfor satt ser du. Men nå skinner jo solen igjen Enn så lenge. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Men nå skinner jo solen igjen Enn så lenge. Ja heldigvis. Krysser fingrene for tirsdagen eller hva? ;o) 0 Siter
Anki Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Ja, jeg har en sånn teit familie. De har krangla med meg i hele dag om de derre reglene - og jeg bare VISSTE at jeg hadde rett. I morgen skal jeg peise dem i badminton. Jesus, jeg er god der - de kan bare legge seg i sengen og skjelve av frykt .... eller enda morsommere - fyll en vannballong helt full, og hiv over senga dems mens de søter sine søteste drømmer. Artig for deg, men litt småirriterende for dem DET ville jeg ha gjort! *nikke* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.