cathinka1365380177 Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Hei! Jeg vet ikke helt om dette er rette stedet å spørre om dette men, jeg prøver jeg kanskje det er noen som har noen gode råd. Jeg har akkurat flyttet i ny leilighet i et gammelt hus. Fint sted- men, det er så mange edderkopper her! er ikke så glad i edderkopper jeg.. Er det noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan få bort edderkoppene? Sikkert et dumt problem, men de er allesteder, i kjøkkenskap og alt. isj..... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Bruk hårspray på dem. Ikke noe særlig humant men er noe insektmiddel egentlig det? Ellers kan du jo sette sånn netting foran vinduet så de ikke kryper inn eller noe. Ellers er edderkopper nyttedyr. De spiser jo langbein og andre ekle insekter. Så om du ikke har edderkopper får du fler av de andre uhumskhetene. Mvh 0 Siter
Gjest fruen fra Havet Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Edderkoppene gjør en jobb i gamle hus - så de bør få bli der! De biter deg ikke, og du merker vel egentlig ikke så mye til dem, eller? (Bortsett fra at en del av dem lager et spinn som du tar ned med vaskefilla). Du kan jo betrakte det å få til en fredelig sameksistens med edderkoppene som en utfordring for deg selv - en måte å tøye egne grenser på? Lykke til! 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Min mormor pleide å sette dem i hånda si og bære dem ut på trappa. ) Jeg gjør _ikke_ det, bare så det er sagt. 0 Siter
Gjest godbit Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Spis dem. ..jammen det gjør man jo. Gjennomsnittlig 6 edderkopper blir fortært i løpet av ett år..i søvne vel og merke. De kravler inn gjennom åpen munn når du ligger og sover. Skrekk og gru? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Jeg pleier å tråkke på dem når jeg ser dem. Kunne det være en løsning? 0 Siter
huufsa Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 ..jammen det gjør man jo. Gjennomsnittlig 6 edderkopper blir fortært i løpet av ett år..i søvne vel og merke. De kravler inn gjennom åpen munn når du ligger og sover. Skrekk og gru? *jeg leste ikke dette*jeg leste ikke dette*jeg leste ikke dette* *grøsser* 0 Siter
bravura Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Du kan sette netting foran vinduene, spesielt de som er nærmest bakken, det hjelper godt. Bortsett fra det, så kan problemet begrenses veldig om du tar litt eddik på alle vinduskarmer og dørkarmer. De liker visst nok ikke lukten av dette og de kjenner den mye lengere enn du gjør. 0 Siter
Gjest Signaturtoget Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 ..jammen det gjør man jo. Gjennomsnittlig 6 edderkopper blir fortært i løpet av ett år..i søvne vel og merke. De kravler inn gjennom åpen munn når du ligger og sover. Skrekk og gru? Du kødder nå, regner jeg med????????? Si du gjør det!!!!??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.