Gå til innhold

godt råd mot edderkopper?

Anbefalte innlegg

cathinka1365380177

Hei!

Jeg vet ikke helt om dette er rette stedet å spørre om dette men, jeg prøver jeg :) kanskje det er noen som har noen gode råd.

Jeg har akkurat flyttet i ny leilighet i et gammelt hus. Fint sted- men, det er så mange edderkopper her! er ikke så glad i edderkopper jeg..

Er det noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan få bort edderkoppene?

Sikkert et dumt problem, men de er allesteder, i kjøkkenskap og alt.

isj..... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110184-godt-r%C3%A5d-mot-edderkopper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Bruk hårspray på dem. Ikke noe særlig humant men er noe insektmiddel egentlig det?

Ellers kan du jo sette sånn netting foran vinduet så de ikke kryper inn eller noe.

Ellers er edderkopper nyttedyr. De spiser jo langbein og andre ekle insekter. Så om du ikke har edderkopper får du fler av de andre uhumskhetene.

Mvh

Gjest fruen fra Havet

Edderkoppene gjør en jobb i gamle hus - så de bør få bli der! De biter deg ikke, og du merker vel egentlig ikke så mye til dem, eller? (Bortsett fra at en del av dem lager et spinn som du tar ned med vaskefilla). Du kan jo betrakte det å få til en fredelig sameksistens med edderkoppene som en utfordring for deg selv - en måte å tøye egne grenser på?

Lykke til!

Annonse

..jammen det gjør man jo. Gjennomsnittlig 6 edderkopper blir fortært i løpet av ett år..i søvne vel og merke.

De kravler inn gjennom åpen munn når du ligger og sover.

Skrekk og gru?

*jeg leste ikke dette*jeg leste ikke dette*jeg leste ikke dette*

*grøsser*

Du kan sette netting foran vinduene, spesielt de som er nærmest bakken, det hjelper godt.

Bortsett fra det, så kan problemet begrenses veldig om du tar litt eddik på alle vinduskarmer og dørkarmer. De liker visst nok ikke lukten av dette og de kjenner den mye lengere enn du gjør.

Gjest Signaturtoget

..jammen det gjør man jo. Gjennomsnittlig 6 edderkopper blir fortært i løpet av ett år..i søvne vel og merke.

De kravler inn gjennom åpen munn når du ligger og sover.

Skrekk og gru?

Du kødder nå, regner jeg med????????? Si du gjør det!!!!???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...