Gå til innhold

Vi har giftet oss i dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hm....jeg så ingen som giftet seg i går? Ikke så jeg noen som hadde barnedåp i nærheten her heller. *forvirra*

*ser fortsatt etter en hvit Saab*

Gratulerer, forresten :P

Hei

Det er ikke rart at du ikke så noen som giftet seg eller noen barnedåp - vi hadde alt sammen i Skårer kirke i Lørenskog :-) Forresten tror jeg at jeg vet omtrent hvor du bor nå. Har du noen barn? Om du er interessert i å ha mer kontakt enn 'bare' her på DOL, kan du sende e-post til meg på [email protected]

*smil* fra Blesha

Bruker bryllupsdagen sin på å skrive innlegg på DOL syns jeg var litt drøyt..

Snakk om å være avhengig.. Bryllupsdagen skal ikke brukes til å chatte på internett!

Å, sånn ja, siden du hadde skrevet innlegget til meg, trodde jeg det var til meg.

Men nå skjønner jeg selvsagt hva du mener :)

Høne I Frikassè

Hei

Det er ikke rart at du ikke så noen som giftet seg eller noen barnedåp - vi hadde alt sammen i Skårer kirke i Lørenskog :-) Forresten tror jeg at jeg vet omtrent hvor du bor nå. Har du noen barn? Om du er interessert i å ha mer kontakt enn 'bare' her på DOL, kan du sende e-post til meg på [email protected]

*smil* fra Blesha

Hei hei!

Da er det ikke rart jeg ikke fikk med meg noen ting. :o)

Ja, jeg har barn. Har en sønn på snaaart to år og så har jeg en dings i magen som skal sprette frem i slutten av september en gang.

Har dere barn? Små barn?

*har notert meg e-mailadressen*

Min e-mail er [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...