Gjest Blesha og Hawkwind Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 ...i tillegg til å ha barnedåp. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!!! *stor klem* 0 Siter
Gjest rettesnor.. Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Gratulerer så mye Og bruker dagen på å skrive melding inne på DOL? Jaja.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Og bruker dagen på å skrive melding inne på DOL? Jaja.. Hva mener du med det? 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Hm....jeg så ingen som giftet seg i går? Ikke så jeg noen som hadde barnedåp i nærheten her heller. *forvirra* *ser fortsatt etter en hvit Saab* Gratulerer, forresten 0 Siter
Blésha Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Hm....jeg så ingen som giftet seg i går? Ikke så jeg noen som hadde barnedåp i nærheten her heller. *forvirra* *ser fortsatt etter en hvit Saab* Gratulerer, forresten Hei Det er ikke rart at du ikke så noen som giftet seg eller noen barnedåp - vi hadde alt sammen i Skårer kirke i Lørenskog :-) Forresten tror jeg at jeg vet omtrent hvor du bor nå. Har du noen barn? Om du er interessert i å ha mer kontakt enn 'bare' her på DOL, kan du sende e-post til meg på [email protected] *smil* fra Blesha 0 Siter
Gjest rettesnor.. Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Hva mener du med det? Bruker bryllupsdagen sin på å skrive innlegg på DOL syns jeg var litt drøyt.. Snakk om å være avhengig.. Bryllupsdagen skal ikke brukes til å chatte på internett! 0 Siter
kie Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Bruker bryllupsdagen sin på å skrive innlegg på DOL syns jeg var litt drøyt.. Snakk om å være avhengig.. Bryllupsdagen skal ikke brukes til å chatte på internett! Tar det lenger tid enn å ringe venner og kjente? Eller å skrive en annonse og sende til avisa? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Bruker bryllupsdagen sin på å skrive innlegg på DOL syns jeg var litt drøyt.. Snakk om å være avhengig.. Bryllupsdagen skal ikke brukes til å chatte på internett! Å, sånn ja, siden du hadde skrevet innlegget til meg, trodde jeg det var til meg. Men nå skjønner jeg selvsagt hva du mener 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Hei Det er ikke rart at du ikke så noen som giftet seg eller noen barnedåp - vi hadde alt sammen i Skårer kirke i Lørenskog :-) Forresten tror jeg at jeg vet omtrent hvor du bor nå. Har du noen barn? Om du er interessert i å ha mer kontakt enn 'bare' her på DOL, kan du sende e-post til meg på [email protected] *smil* fra Blesha Hei hei! Da er det ikke rart jeg ikke fikk med meg noen ting. ) Ja, jeg har barn. Har en sønn på snaaart to år og så har jeg en dings i magen som skal sprette frem i slutten av september en gang. Har dere barn? Små barn? *har notert meg e-mailadressen* Min e-mail er [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.