Gå til innhold

Vi har giftet oss i dag


Gjest Blesha og Hawkwind

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ingrid26

Kjære Blesha og Hawk, til lykke med dagen i dag, og jeg ønsker dere alt godt videre i livet.

Ta vare på hverandre og gled dere over alt dere har i livet NÅ som er godt og gjør godt.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dukkelise

Gratulere så masse til dere.Gud som jeg håper dere får det topp i fremtiden.Ta vare på hverandre.La den andre være der for den andre når tiden er vond.

Masse gode fremtids tanker til dere to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse -all lykke ønskes dere i bøttevis. Pass godt på hverandre, vær ærlig mot hverandre - kommuniser med hverandre...uansett hva det gjelder...så er fremtiden deres!

Klems fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!!

Så koselig!! :) Koser meg på deres vegne! Måtte hell og lykke følge dere!!

STOR KLEM til dere begge to!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse -all lykke ønskes dere i bøttevis. Pass godt på hverandre, vær ærlig mot hverandre - kommuniser med hverandre...uansett hva det gjelder...så er fremtiden deres!

Klems fra

Det er i det store og det hele den oppskriften vi har fulgt så langt *s*

...men jeg må vel lære meg å være litt mindre hønefar etterhvert tipper jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hawkwind og Blesha

Kjære Blesha og Hawk, til lykke med dagen i dag, og jeg ønsker dere alt godt videre i livet.

Ta vare på hverandre og gled dere over alt dere har i livet NÅ som er godt og gjør godt.

Beste hilsen fra

Det skal vi gjøre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...