Kjersti S Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Holder på å finne fram babyting etter storesøster, til lille junior som snart ser verdens lys. Deriblant min store stolthet - mitt første hardangerbroderi - et vognteppe. Nå er det blitt litt skittent, pluss at det har ligget på loftet en stund, og jeg må vaske det. Hvordan vasker jeg det??? Går det bra hvis jeg legger det i vaskepose og vasker det på finvaskprogrammet i maskina? (ganske ny vaskemaskin) Eller bør jeg vaske det for hånd? Noen som vet? 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Jeg vet ihverfall at du ikke bør vaske det direkte i maskina. Min mor broderte endel duker med hardangerbroderi som hennes far fikk. Da han flyttet på eldrehjemmet ble dukene vasket i maskin sammen med klær i maskin, og dèt var ikke heldig :-( Jeg ville ha vasket for hånd for sikkerhets skyld. 0 Siter
Gjest Stjernemor Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Ring Husfliden og hør med dem! Kanskje har de nettsider også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.