Pappa Bjørn Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Jeg har tenkt å overaske konemor ved å bytte inn 16-foteren med noe litt større. Selv om jeg har problemer med å betjene gjelden min er det likevel lett å få lån om dagen, så jeg lurte litt på å inestere i denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=3749673&sid=827376610721134&pos=451&rub=7 Noen som har putret rundt i fjorden med en sånn en og kan si om det er et godt kjøp? Jeg tenkte at siden jeg først skal handle kunne jeg jo alltids lagt litt ekstra i det å kjøpe noe ordentlig med en gang. Siden jeg er litt......................... Siden jeg har vært hjemme til alle måltidene er det jo greit med en soveplass der jeg kna snu meg uten at båten kantrer også. Ville dette være båten for oss mon tro? 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Det der vil være båten for dere + noen til. Vi putrer rundt i Oslofjorden med en 26 fots Bailainer o'hoi! Den der kan du putre til Danmark med. ;P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.