Gå til innhold

tips:Mellommåltider under slanking,advice needed..

Anbefalte innlegg

Gjest godtesjuk slanker med pms

Man skal som kjent spise lite og ofte når man slanker seg.men jeg synes det er VANSKELIG å finne sunne mellommåltider.

Dette er det det går i:

Salat

Frukt

Yoghurt med o,1% fett

Når man skal ned 35 kilo sier det seg selv man blir lei i lengden..

Noen som har tips om sunne,magre mellommåltider?

Gjerne noe man kan raske med seg fra butikken og kanskje tilsette melk eller vann...

Fortsetter under...

hare1365380455

Energy mix frokostblanding med skummet melk til, yoghurt med müsli, banan, pastasalat med skinke/kylling i, knekkebrød med leverpostei (godt!) eller annet, grovbrød med sundt og godt pålegg, drikk et glass vann før måltidet... Husk du har god tid! Slankingen skal ta lang tid; ikke skje "bånn gass"!

Annonse

Høne I Frikassè

Når du skal ned så mye som 35 kilo så regner jeg med at du MINST har et kaloriinntak på 14-1500 kcal om dagen? Da kan du gjerne ta to knekkebrød med hvitost og paprika f.eks - i tillegg til en yoghurt.

Jeg skal ned 20 kilo til - har gått ned 12. Må bare vente på det store spranget til småen i magen er ute.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...