Gjest godtesjuk slanker med pms Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Man skal som kjent spise lite og ofte når man slanker seg.men jeg synes det er VANSKELIG å finne sunne mellommåltider. Dette er det det går i: Salat Frukt Yoghurt med o,1% fett Når man skal ned 35 kilo sier det seg selv man blir lei i lengden.. Noen som har tips om sunne,magre mellommåltider? Gjerne noe man kan raske med seg fra butikken og kanskje tilsette melk eller vann... 0 Siter
Gjest Lems Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Knekkebrød m/magert pålegg, f. eks cottage cheese og agurk. 0 Siter
Zelig Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Cottage cheese med bær eller syltetøy Rugknekkebrød med smøreost Oppskårne grønnsaker Wraps med gresk salat 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Energy mix frokostblanding med skummet melk til, yoghurt med müsli, banan, pastasalat med skinke/kylling i, knekkebrød med leverpostei (godt!) eller annet, grovbrød med sundt og godt pålegg, drikk et glass vann før måltidet... Husk du har god tid! Slankingen skal ta lang tid; ikke skje "bånn gass"! 0 Siter
fresja Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Noen steder har de deilig havregrøt f.eks. med blåbærsmak(jeg får ikke tak i den lenger), som du bare blander med varmt vann. 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Nutrilett Bar, med forskjellige smaker, inneholder ca 200 kcal pr stk og metter en stund. Jeg er "sjokoman" og prøver å venne meg av med sjokolade/is hver dag. Derfor har jeg begynt med disse i stedet. 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Når du skal ned så mye som 35 kilo så regner jeg med at du MINST har et kaloriinntak på 14-1500 kcal om dagen? Da kan du gjerne ta to knekkebrød med hvitost og paprika f.eks - i tillegg til en yoghurt. Jeg skal ned 20 kilo til - har gått ned 12. Må bare vente på det store spranget til småen i magen er ute. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.