Gjest mas mas mas Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Er det noen i Kristiansand som har fått skattepengene eller vet når de kommer????? T A K K 0 Siter
Gjest Svarer Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Er du blakk og desperat? So what......????? Har du intet svar - la være å svare!!! 0 Siter
vin Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Nå bor ikke jeg i Kristiansand ; men de fleste i hele landet skulle vel få dem på fredag ....selv fikk jeg dem ikke før i dag ;o) Ei som bor i Stavanger ! 0 Siter
Gjest Skattefuten Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 So what......????? Har du intet svar - la være å svare!!! Du er helt klart blakk, desperat og sulten. Du blir lett irritert når du er sulten. 0 Siter
Gjest Svarer Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Du er helt klart blakk, desperat og sulten. Du blir lett irritert når du er sulten. Til opplysning var det ikke jeg som la inn spørsmålet om skattepenger - jeg bare reagerte på svaret fra _deg_!! Må virkelig alle spørsmål rundt når skattepengene kommer besvarers på samme barnslige måte??? Himmel..... 0 Siter
Gjest Skattefuten Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Til opplysning var det ikke jeg som la inn spørsmålet om skattepenger - jeg bare reagerte på svaret fra _deg_!! Må virkelig alle spørsmål rundt når skattepengene kommer besvarers på samme barnslige måte??? Himmel..... Jeg har lært at det er uhøflig å blande seg inn i andres saker, spesielt når du ikke begriper ironi. 0 Siter
Gjest Svarer Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Jeg har lært at det er uhøflig å blande seg inn i andres saker, spesielt når du ikke begriper ironi. Det er himmelvid forskjell på ironi og det å være regelrett barnslig. Uhøflig? Det er akkurat det ditt svar til spørsmålsstilleren var etter min mening! Når samme _såkalte_ ironiske kommentar blir postet gang etter gang....da blir det ikke lenger morsomt - det blir heller patetisk!! 0 Siter
Gjest Skattefuten Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Det er himmelvid forskjell på ironi og det å være regelrett barnslig. Uhøflig? Det er akkurat det ditt svar til spørsmålsstilleren var etter min mening! Når samme _såkalte_ ironiske kommentar blir postet gang etter gang....da blir det ikke lenger morsomt - det blir heller patetisk!! Du bør heller søke deltidsjobb som webmaster, tilsyn, enn å fremstå som en blærete belærende doling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.