Gå til innhold

S k a t t e p e n g e r ( Kristiansand)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Svarer

Du er helt klart blakk, desperat og sulten.

Du blir lett irritert når du er sulten.

Til opplysning var det ikke jeg som la inn spørsmålet om skattepenger - jeg bare reagerte på svaret fra _deg_!!

Må virkelig alle spørsmål rundt når skattepengene kommer besvarers på samme barnslige måte??? Himmel.....

Annonse

Gjest Skattefuten

Til opplysning var det ikke jeg som la inn spørsmålet om skattepenger - jeg bare reagerte på svaret fra _deg_!!

Må virkelig alle spørsmål rundt når skattepengene kommer besvarers på samme barnslige måte??? Himmel.....

Jeg har lært at det er uhøflig å blande seg inn i andres saker, spesielt når du ikke begriper ironi.

Gjest Svarer

Jeg har lært at det er uhøflig å blande seg inn i andres saker, spesielt når du ikke begriper ironi.

Det er himmelvid forskjell på ironi og det å være regelrett barnslig. Uhøflig? Det er akkurat det ditt svar til spørsmålsstilleren var etter min mening! Når samme _såkalte_ ironiske kommentar blir postet gang etter gang....da blir det ikke lenger morsomt - det blir heller patetisk!!

Gjest Skattefuten

Det er himmelvid forskjell på ironi og det å være regelrett barnslig. Uhøflig? Det er akkurat det ditt svar til spørsmålsstilleren var etter min mening! Når samme _såkalte_ ironiske kommentar blir postet gang etter gang....da blir det ikke lenger morsomt - det blir heller patetisk!!

Du bør heller søke deltidsjobb som webmaster, tilsyn, enn å fremstå som en blærete belærende doling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...