Gjest Sanktansaften Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Jeg er utrolig glad for meldingen med regn or sludd til St. Hans. Jeg onsker dere en god a vemmelig aften og en forferdelig bakrus i morgen. Enjoy. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Bakrus? Skal da ikke drikke på en mandag! Og i kveld skal vi være hjemme og se film.... 0 Siter
Gjest sånn jeg ser det Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 St. Hans feiret vi i helga (i går) - og da var det fint vær og god stemning. Uten alkohol. 0 Siter
Gjest Elending Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Bakrus? Skal da ikke drikke på en mandag! Og i kveld skal vi være hjemme og se film.... Da bor du nok i Svalbard 0 Siter
amber sun Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Feirer ikke St.Hansaften på en mandag, vel. Vi feira lørdag kveld, og hadde det kjempegøy.- Er det noen som fester ikveld, da? 0 Siter
Gjest Sankthans Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Feirer ikke St.Hansaften på en mandag, vel. Vi feira lørdag kveld, og hadde det kjempegøy.- Er det noen som fester ikveld, da? Herregud, St. Hans er St. Hans feirer man det ikke den dagen feirer man ikke St. Hans. Det er som en som feirer julen den 15 August. Hvorfor feirer du St. Hans eller ikke? Og hva hvet du om St. Hans? 0 Siter
fresja Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Herregud, St. Hans er St. Hans feirer man det ikke den dagen feirer man ikke St. Hans. Det er som en som feirer julen den 15 August. Hvorfor feirer du St. Hans eller ikke? Og hva hvet du om St. Hans? I Finland f.eks. feirer de ikke St.Hans en bestemt dato, men en helg. De hadde fri fra jobb på fredag til og med. Og noen sier vi har flere fridager enn andre! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Hvor da i Finnmark? Er det ikke sol og fint vær i Finnmark nå? Her regner det.... 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 I Finland f.eks. feirer de ikke St.Hans en bestemt dato, men en helg. De hadde fri fra jobb på fredag til og med. Og noen sier vi har flere fridager enn andre! Eh... det er vel midtsommer de feirer på samme måte som i sverige. Det er ikke det samme som st.hans. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.