Gå til innhold

Databutikken.com

Anbefalte innlegg

Nå må det sies at det er mange amatører som TROR de er proffe. Slike kunder SKJØNNER ikke engang at de tar feil. De vet ikke nok om data til å begripe det forhandleren forklarer dem om hvorfor ting ikke fungerer. Og så gir de forhandleren skylda. Slike kunder skal ha best pris og best service. Sier seg jo selv at slikt ikke henger sammen!

Jeg har sett det på nært hold for å si det slik. Fytte katta. Nei, takke seg til bedriftskunder.

Nå har ikke jeg gitt noen skylda da jeg som sagt ikke har hatt problemer med Komplett eller andre som selger over nettet.

Fortsetter under...

De har flere kunder enn deg vet du!

Er det feil i lagerlistene (alle som har drevet med lagertelling vet at lagerlister ALDRI stemmer helt) så oppdager de ikke det før noen klager (slik som deg nå).

Dette er helt dagligdagse hendelser innen handel i alle bransjer.

Det er flere kunder enn meg, men kunder som meg forteller andre om sine erfaringer noe som kanskje resulterer i at denne forretningen får dårlig rykte, og som tiliti skrev så er de ikke engang på topp20 lista til Hardware.no over gode nettsteder å handle fra.

Det er vel en grunn til dette, tror du ikke? Og det er dette som skiller de dårlige fra de gode.

Dessuten er det merkverdig å ha en vanlig postforsendelse til 120 kroner. Andre tar mindre for å levere rett på døra.

Ikke tro blindt på tester! Det kommer an på hva de tester ikke sant. Kanskje de tre beste på markedet ikke engang er med på akkurat den testen du leser om.

Jeg leser aldri bare en test. Jeg sjekket f.eks. 7-8 tester av den spilleren jeg bestilte.

MP3 spiller markedet i den priskategorien jeg sjekket ut virket også relativt lite. Uansett hvor jeg søkte, og jeg søkte i Skandinavia, USA og England, så var det de samme spillerne som gikk igjen overalt. Så jeg tror jeg fikk et ganske greit inntrykk av hva som var bra og hva som ikke var det.

Nå må det sies at det er mange amatører som TROR de er proffe. Slike kunder SKJØNNER ikke engang at de tar feil. De vet ikke nok om data til å begripe det forhandleren forklarer dem om hvorfor ting ikke fungerer. Og så gir de forhandleren skylda. Slike kunder skal ha best pris og best service. Sier seg jo selv at slikt ikke henger sammen!

Jeg har sett det på nært hold for å si det slik. Fytte katta. Nei, takke seg til bedriftskunder.

Vel, jeg forsøkte flere kort av samme typen, sendte inn alle og ALLE testet til det samme som jeg fortalte, etter å ha sendt dem inn.

Jeg fikk medhold i alle mine retur-krav. Men ikke i mine utsagn om at det var kort-type/chipsett som var fucka.

De gav seg til slutt da.

petter smart

Det er en grunn til at noen er veldig billige.

Opplevde det samme med yatack. De hadde produktet inne ble det opplyst på hjemmesiden. Jeg bestillte og hørte ikke noe på 2 uker. De hadde ikke noe tlf nr en kunne ringe til, og det sier en del, prøvde å sende mail. Sendte 3 mail, men fikk ikke svar innen 3 uker. Slo opp i tlf katalogen og fant et nr til yatack, ringte og avbestillte. Fikk da vite at de ikke hadde produktet inne og at de ikke ante når de ville få det inn igjen.

Jeg sverger til komplett og psdata. Litt dyrere, men det kommer på døra innen maks 2 dager og det er ikke noe problem å sende tilbake ting. Det er verdt det lille ekstra det koster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...