Gjest jobbemauren Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 PLutselig trang til å bli mer sosial og treffe nye folk!! De siste årene har dessverre vært preget av mye jobbing og det sosiale har blitt nedprioritert.... Har hørt/lest om veninnegjenger som har blitt dannet via f eks internett. Noen som har noen erfaring her og evt. som vet hvordan man kan gå frem for å få noe slikt til? 0 Siter
punkyB Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Du kan jo finne deg en side ala denne - flytt inn og du får snart venner *S* Finnes jo mange lignende også - kvinneguiden feks. Her er det jo stort sett bare frustrerte kjerringer og impotente menn, godt jeg ikke er her så mye. 0 Siter
flisa Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Tja - jeg kan jo bare se på min egen venneliste og se hvor mange som er fra DOL - *kremt* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Jeg var med i en slik venninnegjeng en gang i tiden. Var helt greit, selv om jeg ikke var så ofte på treff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.