Gå til innhold

Nå sier jeg takk for meg!


DIXI

Anbefalte innlegg

Du har gjordt en fantastisk og flott jobb her inne på Dol, selv om det har vært ubetalt i motsetning til andre hjelpepersoner her på Dol, så har du gitt din innsikt, energi, tid og engasjement for oss som trenger hjelp fra en som har innsikt og erfaring! Det har vært godt det! Voldtekt/overgrep har du holdt på med å hjelpe i mange, mange år...og det er ingen tvil om at du og DIXI (DIXI er jo deg) har reddet tusenvis av sjebner! De har og er en glede å være kjent med deg og hva du står får...og hva du står for _ er kun_ 100% positivt! DIXi er deg..og det vil gi positivt utfall..unansett hvor lenge det går, men jeg vet at det er forderdelig mange mennesker som ikke hadde overlevd uten deg /din innsikt og DIXI! Tusen takk på vegne av alle som har vært utsattt for overgrep/voldtekt! Veldig mange av dem er ikke på nett eller på Dol pr. idag, men du har hjulpet så mange,utrolig mange at du fortjener Kongens Medalje i Diamanter:-)!

I alle livsfaser så kommer vi til en terskel i livet..utfordringer er å kjenne og føle på om at vi tør og vil gå over den...Nå har du kommet til en av livets terskel...og jeg unner deg det av hele mitt hjerte...

Hver dag er en ny nåde:) . Og jeg unner og håper og tror det kun det beste for deg og dine. Masse lykke til videre i livet kjære deg - og som alle andre er veldig glad i deg!

G'oklem Ritva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DIXI

    21

  • Anki

    2

  • trist24

    2

  • huufsa

    1

Mest aktive i denne tråden

Tusen takk for alt du har gitt av deg selv til oss her på forumet, og for det arbeidet du gjør/har gjort ellers.

Lykke til med kjærligheten og livet videre. Ønsker deg alt godt!!

*klem* fra Hope som popper innom her i ny og ne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei DIXI.

Jeg er ny her på nettet. Men jeg har lest innlegg og vist jeg ikke har skjønt feil er dt du som har skrevet boken "Det begynte med VOLDTEKT". Jeg har hatt godt utbytte av den. Takk for det arbeidet du har lagt ned der du har vært og det du betyr for oss andre utsatte....

Vil ønske deg lykke til i livet.Mye sol og varme og godhet på veien videre.

Klem Føniks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Grete

Vil bare takke deg for alt du har vært for dette forumet.

Det har vært godt å ha dine fine ord og gode råd med seg på veien.

For meg har du betydd masse - og kun positivt! :)

Jeg føler at livet mitt er helt annerledes fra da jeg begynte på dette forumet i 1999. Jeg har flashbacks innimellom og reagerer ennå sterkt på å se overgriperne, men samtidig vet jeg at jeg er trygg nå. Og det er en utrolig god følelse :)

Ønsker deg alt mulig godt framover, Grete! :)

Mange klemmer og lykkeønskninger fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alt du har vært, Grete! Og masse lykke til videre!

Et slikt 'veikryss' har jeg også nå vært innom, -og valgt en ny vei... Forhåpentligvis den riktige, den lykkelige.

Det er godt og vite at du også har gjort det.

Jeg håper at alle her inne finner dette veikrysset i livet sitt... Og at de selv velger den veien som er riktig for de.

*masse lykke-klemmer til deg, Grete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alt du har vært, Grete! Og masse lykke til videre!

Et slikt 'veikryss' har jeg også nå vært innom, -og valgt en ny vei... Forhåpentligvis den riktige, den lykkelige.

Det er godt og vite at du også har gjort det.

Jeg håper at alle her inne finner dette veikrysset i livet sitt... Og at de selv velger den veien som er riktig for de.

*masse lykke-klemmer til deg, Grete*

Kjære Huufse-tuufsa!

Vil bare gi deg en laaang, god klem og ønske deg lykke til på veien videre!

Det hadde vært hyggelig å treffe deg en dag, og gi deg en klem! Hvem vet - kanskje vi treffes i et eller annet veikryss!

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Grete

Vil bare takke deg for alt du har vært for dette forumet.

Det har vært godt å ha dine fine ord og gode råd med seg på veien.

For meg har du betydd masse - og kun positivt! :)

Jeg føler at livet mitt er helt annerledes fra da jeg begynte på dette forumet i 1999. Jeg har flashbacks innimellom og reagerer ennå sterkt på å se overgriperne, men samtidig vet jeg at jeg er trygg nå. Og det er en utrolig god følelse :)

Ønsker deg alt mulig godt framover, Grete! :)

Mange klemmer og lykkeønskninger fra

Kjære Anki!

Nå er det lenge siden jeg har sett deg her inne, og det tar jeg som et meget positivt hint om at du har det bra i livet ditt nå. Ingen ting gleder meg mer enn det!

Du vet jo at jeg har ei venninne på dine kanter, og hvis jeg skal besøke henne, skal jeg si fra. Det hadde vært så hyggelig å treffes en gang!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei DIXI.

Jeg er ny her på nettet. Men jeg har lest innlegg og vist jeg ikke har skjønt feil er dt du som har skrevet boken "Det begynte med VOLDTEKT". Jeg har hatt godt utbytte av den. Takk for det arbeidet du har lagt ned der du har vært og det du betyr for oss andre utsatte....

Vil ønske deg lykke til i livet.Mye sol og varme og godhet på veien videre.

Klem Føniks

Kjære Føniks!

Takk for hyggelig hilsen! Det er veldig godt å vite at du har hatt utbytte av boken jeg har skrevet!

Ønsker deg lykke til videre, stå på - du ser jo at det går ann!

God klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alt du har gitt av deg selv til oss her på forumet, og for det arbeidet du gjør/har gjort ellers.

Lykke til med kjærligheten og livet videre. Ønsker deg alt godt!!

*klem* fra Hope som popper innom her i ny og ne...

Kjære Hope!

Tusen takk til deg også! Pass godt på deg selv - nyt sommeren!!

God klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Anki!

Nå er det lenge siden jeg har sett deg her inne, og det tar jeg som et meget positivt hint om at du har det bra i livet ditt nå. Ingen ting gleder meg mer enn det!

Du vet jo at jeg har ei venninne på dine kanter, og hvis jeg skal besøke henne, skal jeg si fra. Det hadde vært så hyggelig å treffes en gang!

Varm klem fra Grete :-)

Ja, det er kjempepositivt for meg også. jeg er innom her og leser innimellom, men ikke på langt nær så ofte som før. Burde vel kanskje holdt mye mer kontakten med folka her, men klarer ikke helt å tenke så mye overgrep hele tida lenger. Er så deilig å klare å ha det topp på alle måter at jeg bare nyter det :)

Hadde vært kjempekos å treffe deg om du er på disse kanter ja, venninna di bor ikke mer enn noen få minutter fra meg, så..:)

Ha en stråålende sommer, Grete! :)

Sommerklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alt du har vært for oss her inne!Lykke til videre!

Hei Trist!

Det som hadde vært kjekt, var om du en dag byttet nick til Glad....!! Ønsker deg alt godt!

God klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gjordt en fantastisk og flott jobb her inne på Dol, selv om det har vært ubetalt i motsetning til andre hjelpepersoner her på Dol, så har du gitt din innsikt, energi, tid og engasjement for oss som trenger hjelp fra en som har innsikt og erfaring! Det har vært godt det! Voldtekt/overgrep har du holdt på med å hjelpe i mange, mange år...og det er ingen tvil om at du og DIXI (DIXI er jo deg) har reddet tusenvis av sjebner! De har og er en glede å være kjent med deg og hva du står får...og hva du står for _ er kun_ 100% positivt! DIXi er deg..og det vil gi positivt utfall..unansett hvor lenge det går, men jeg vet at det er forderdelig mange mennesker som ikke hadde overlevd uten deg /din innsikt og DIXI! Tusen takk på vegne av alle som har vært utsattt for overgrep/voldtekt! Veldig mange av dem er ikke på nett eller på Dol pr. idag, men du har hjulpet så mange,utrolig mange at du fortjener Kongens Medalje i Diamanter:-)!

I alle livsfaser så kommer vi til en terskel i livet..utfordringer er å kjenne og føle på om at vi tør og vil gå over den...Nå har du kommet til en av livets terskel...og jeg unner deg det av hele mitt hjerte...

Hver dag er en ny nåde:) . Og jeg unner og håper og tror det kun det beste for deg og dine. Masse lykke til videre i livet kjære deg - og som alle andre er veldig glad i deg!

G'oklem Ritva

Kjære Ritva!

Tusen, tusen takk for all hjelp og støtte du har gitt meg og alle andre her inne i de årene vi har vært aktive her!!!!!!!!!!!!!! Jeg kunne sikkert skrive en hel bok om alt det vi har opplevd her, på godt og vondt.

Det kjennes fantastisk godt å vite at man har reddet livet til noen ved å være et lyttende medmenneske. Det kan alle gjøre, det handler om å gi av tid og omsorg. Jeg har fått veldig mange brev og email som beskriver dette, og det gleder meg langt ned i tærene!

Mitt motto er: Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen. Det er det som er så fint her inne - alle forsøker vi å hjelpe hverandre etter beste evne. Fortsett med det, for det er faktisk et viktig stykke arbeid som gjøres her inne!

Kjære snille Løvesøster - tusen takk for at du er den du er - jeg er så glad i deg!

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til videre i ditt liv :-)

jeg har ikke skrevet så mye her inne, men har lest.

Du har gjort en strålende god jobb her !

Kjære Nikita!

Takk skal du ha, og lykke til videre du også!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grete!

Veldig lenge siden du hjalp meg veldig mye (jeg var Tia da)- og jeg er ikke aktiv her lengre. Men jeg ville bare si tusen takk til deg - for det du har gjort for meg og det du har gjort for veldig mange andre.

Håper du har kommet til et bra veiskille - håper du vil få det bra fremover. Du fortjener det!

Klemmer

Kjære Tia!

Hvordan går det med deg da? Håper du har det fint på alle måter, jeg har jo ikke hørt fra deg på lenge. Men du må ikke tro at jeg har glemt deg fordi om du har sluttet her inne!

Ta godt vare på deg selv, og lykke til videre i livet!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Grete

Du har gjordt en fabelaktig jobb for unikt mange mennesker!

Jeg forstår at du setter strek og vil leve livet videre. Jeg sto selv på det punktet for noen år siden.

Ønsker deg alt godt videre.

Klem fra Kristine i Bergen

Kjære Kristine!

Tusen takk skal du ha!! Håper du har det fint også!! Ønsker deg alt godt videre i livet!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg lykke til vidre.Vil oxo si at du har gjort en kjempe jobb og vært en støtte for mange.Takker for alle svar og råd du har gitt meg:o)

Klem Susi

Kjære Susi!

Takk skal du ha for det! Pass godt på deg selv du også - og lykke til videre i livet!

God klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk for mange gode svar og oppmuntringer.

Unner deg at du har kommet dit du er nå. Lykke til videre på veien!!!

Du betyr så mye for mange.

Ta vare på deg selv!

Stor klem:))

Kjære Firebird brannfuggel!

Takk for det, det kjennes godt å vite at jeg har vært til hjelp!

Ha det fint du også!

God klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trist!

Det som hadde vært kjekt, var om du en dag byttet nick til Glad....!! Ønsker deg alt godt!

God klem fra Grete :-)

Takk for svaret!er det noen som overtar for deg her inne?

Aner ikke hva jeg skal bytte nick til!har ikke funnet noe bra enda,derfor har jeg ikke byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret!er det noen som overtar for deg her inne?

Aner ikke hva jeg skal bytte nick til!har ikke funnet noe bra enda,derfor har jeg ikke byttet.

En dag kjenner du forhåpentligvis at nicket "Trist" blir litt for trist for deg - og da har du kommet langt! Men det er ikke sikkert du vil bytte for det, mange blir veldig glad i nicket sitt. Så se hva som passer for deg, det var bare en tanke som slo meg da jeg skrev hilsen til deg!

Jeg vet ikke om noen overtar for meg, jeg har ikke hørt noe fra webmaster om det.

Sommersmil i varmen fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...