Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha en plommerød sofa. Egentlig vet jeg ikke helt vilken farge det er men ligner det litt på okseblod?

Noen som har en ide hvordan jeg skal finne ut hvordan fargen ser ut og hvordan jeg skal få tak i en slik sofa. Jeg skal bare ha en treseter.

Skrevet

skeidar.no f.eks.

Ingen plommerøde 3 setere der. De har nesten bare sofagrupper og hjørnesofaer

Skrevet

Du vet at du MÅ ha det men vet ikke helt hvordan plommerød ser ut? Er det lov å spørre hvorfor?

Over til sofaer.

www.brunstad.no

Under moderne design - fantasy . Det er en modulsofa som jeg vil tro du ka n kjøpe en 3-seter utav. Ingen farge som heter plommerød men de ligner da litt? feks. tonica

Moderne design - fia

Egentlig kan du jo bare kikke videre selv.

Vil tro at hvis du går inn på andre hjemmesider til møbelbutikker så finner du flere.

Skrevet

Du vet at du MÅ ha det men vet ikke helt hvordan plommerød ser ut? Er det lov å spørre hvorfor?

Over til sofaer.

www.brunstad.no

Under moderne design - fantasy . Det er en modulsofa som jeg vil tro du ka n kjøpe en 3-seter utav. Ingen farge som heter plommerød men de ligner da litt? feks. tonica

Moderne design - fia

Egentlig kan du jo bare kikke videre selv.

Vil tro at hvis du går inn på andre hjemmesider til møbelbutikker så finner du flere.

Jeg har bestillt en hvilestol i plommerød hud. Kunne velge mellom brun, grønn og plommerød. Men har ikke fått den enda så jeg vet ikke hvordan fargen er. Men jeg har kastet ut sofaen min allerede og det er litt tomt i stua så jeg trenger en ny nå :o).

Skrevet

Da var fargen omtrent som jeg forventet :o)

Nå vet jeg ikke om plommerød er plommerød da ..... og om den vil se annerledes ut i skinn kontra stoff??

Litt avhengig av hva slags farge det er ellers i stua så kan jo andre farger bli bra også?

De røde i brunstad så ut til å være en del lysere.

Har du funnet noen???

Er jo ikke lett - for du skal jo finne en sofa du liker OG som har riktig farge.

Skrevet

Nå vet jeg ikke om plommerød er plommerød da ..... og om den vil se annerledes ut i skinn kontra stoff??

Litt avhengig av hva slags farge det er ellers i stua så kan jo andre farger bli bra også?

De røde i brunstad så ut til å være en del lysere.

Har du funnet noen???

Er jo ikke lett - for du skal jo finne en sofa du liker OG som har riktig farge.

Har ikke funnet en eneste en. Det ser ut til at jeg får vente til jeg får den andre stolen og ser fargen men det kan ta veldig lang tid og det ser ganske trist ut i stua uten sofa og salongbord :o)

Skrevet

Men en skinnstol kan vel være mørkere enn en sofa? Hvorfor ikke velge en lysere farge til sofa? Hva med nesten hvit, om du ikke har små barn da....

Jeg har en syvåring som ikke er av det forsiktige slaget.

Skrevet

Sånn kanskje?

http://www.bohus.no/default.asp?menu=0&page=13151&article=0&product=608 (jeg ser at det er 3 + 2, men tenkte på fargen)

Denne er i brun på bildet, men du kan jo høre om de også har den i andre farger: http://www.bohus.no/default.asp?menu=0&page=13151&article=0&product=933

Ellers har du noen fine sofa'er her, kanskje noen av de også kan skaffes i ønsket farge?

http://www.bohus.no/default.asp?menu=0&page=13115&article=0&product=0

• 3 år senere...
Gjest Blåsofa
Skrevet

Jeg synes vi blir bombadert med møbelbrosjyrer i posten, *urg* skal reservere meg straks.

Skrevet

Jeg synes vi blir bombadert med møbelbrosjyrer i posten, *urg* skal reservere meg straks.

Jeg kjøpte grå sofa og det er 3,5 år siden :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...