Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har to uker til termin, og min mann vil skilles... Vel, jeg har ingen peiling på hvordan min økonomi vil fortone seg etter at han flytter ut (han blir boende litt til barnet er født), og har forsøkt å finne ut hva som finnes av ordninger. Jeg er imidlertid nødt til å få en viss oversikt over dette, for å vite om jeg kan betale boutgiftene for dette huset etter at han flytter ut. Tar jeg kontakt med trygdekontoret og får dem til å regne ut dette for meg??

Føler meg en smule blank, for å si det mildt. For selv om det finnes generell info om overgangsstønad, støtte til barnetilsyn, barnebidrag osv, så har jeg ikke mulighet til å finne ut hvilket beløp jeg vil sitte igjen med...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111399-st%C3%B8nad-til-enslig-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...