Gå til innhold

Voksne søsken og sex?


Føniks

Anbefalte innlegg

jeg hadde besøk av min bor og han vist meg tydelig at han ville ha sex med meg. Ikke samleie, men onaner mens jeg så på, bli sugd og få sprute på meg etterpå. Vi har begge vært utsatt for misbruk. jeg også for voltekter og insect fra andre.vi er godt voksne begge to.

Jeg er forvirret....

Syns at dette skurrer veldig..

Ingenting skjedde men jeg er noe kaotisk inni meg..

Hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din bror? Skurrer? Herregud, menneske, det er jo fullstendig feil! Du må sette grenser, han kan jo ikke være klok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg er noen ekspert på det her så høres han ut som et resultatet av den oppveksten du forteller at dere begge har hatt.

Håper du vet å sette grenser og selvsagt ikke gå med på ytterligere overgrep.

Kanskje du bør snakke med han (telefon er kanskje tryggest...) for du skal vel ikke se bortifra at han sliter rimelig kraftig han også.

Dette er i hvert fall ikke på noen måte normalt. Han trenger hjelp, noe du kanskje kan få han til å oppsøke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg tror nok din bror trenger hjelp jeg. Det må du hjelpe han til å forstå, dette er jo overhode ikke normalt!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok din bror trenger hjelp jeg. Det må du hjelpe han til å forstå, dette er jo overhode ikke normalt!

Mvh

Takk for svar til dere alle tre. Godt at det ikke er bare jeg som reagerer da. Jeg gav han en video så han fikk greie det selv. Fikk bekreftet i dag pr sms mine mistanker igår natt. Så jeg føler at jeg reagerer rimelig bra nå. Hadde det vært for noen mnd siden hadde jeg ikke kunnet stoppe han.Han skal til legen for å få hjelp videre, men egenlig ikke for dette.

Han vet at han sliter rimelig mye nå ja.

Men jeg vet ikke om alle SMI senterne tar imot gutter for jeg tror også at han trenger hjelp der.

Klem Føniks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din bror? Skurrer? Herregud, menneske, det er jo fullstendig feil! Du må sette grenser, han kan jo ikke være klok.

Det broren din gjør er helt galt. Han trenger hjelp til dette. Har ei venninne som har vært oppi samme probleme med sin bror. Broren din burde forstå at dette er galt av ham, men det gjør han tydeligvis ikke. Mange reagererer på den måten etter incest, da særlig menn. Få broren din til å søke hjelp. Har han egene barn? I så fall har han enda større grunnlag til å søke hjelp. Menn har større sjanse å misbruke sine egene barn enn det vi kvinner har.

Du skal ikke godta noe sånt, hverken fra ham eller andre.

lykke til videre.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...