Gå til innhold

Hva assosierer du med disse ordene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Iznogood

1: Biker

Person som fortrinnsvis eier en HD og du kjenner vedkommede igjen på klærne ;-)

2. Motorsyklist

En person som kjører motorsykkel og du kjenner ikke igjen vedkommede på klærne ;-) dersom du møter personen uten motorsykkel

3. MC-klubb

Klubb for personer som ønsker å ha et gjenkjennelig utseende (les vest med ryggmerke)

4. Motorsykkelklubb

Klubb for personer som eier/er interessert i motorsykkel av et spesielt merke eller har interesse av og driver med aktiviteter. les offroad-kjøring, racing, turkjøring, treff o.l.

Muligens en HD'er. Kan være en HA'er eller Bandidos'er, men trenger ikke.

2. Motorsyklist

En som kjører motorsykkel ved enhver mulig anledning. Inkluderer meg selv.

3. MC-klubb

Kriminelle klubber som HA og Bandidos, eller strikkeklubber som NAF's Motorsykkelklubb.

4. Motorsykkelklubb

NAF's Motorsykkelklubb.

"...................."

1: Biker -En omfangsrik fyr med skjedd og langt flisete hår. Kledd i skinnvest med svært brodert merke på ryggen. Noe a'la Bandidos/Hells Angels

2. Motorsyklist -en fyr/berte på motorsykkel. Mye brukt i vår familie: MC-idiot (=En av de mange som kjører som noen jævler)

3. MC-klubb -Et penere navn for "Heleri, narko & torpedotjenester AS"

4. Motorsykkelklubb - Det samme.

Og tro det eller ei, jeg vurderer seriøst å ta MC-lappen. Da skal jeg ha meg en knallgul BMW-sykkel :-)

Gjest mc-jente

Kun et engelsk slang-ord for motorsyklist. Men generelt, her i Norge når ordet brukes, forbinder jeg det med choppere, helst HD.

2. Motorsyklist

En som har funnet gleden i det å kjøre sykkel.

3. MC-klubb

Forbindes med så mangt - men for meg assosieres det med soialt fellesskap, diskusjoner om sykler, turer, mekke-kvelder, fester etc etc

Det kan være alt fra HA til mindre lokale grupper til HR og andre i den stilen

4. Motorsykkelklubb

Det samme, men det høres bare penere ut. Kanskje det er derfor jeg sier "mc-kluben" og min far (som er i senior mc) sier han skal på "motorsykkelklubben".

Hvem er du som spør?

Hilsen mc-jenta ;-) (øh, og hva vil du så assosiere det med?)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...