Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen idag har vært utmerket - våknet ganske tidlig (dvs. oppe kl 10) - spiste en god frokost - dro ned til byen , kjøpte blant annet to par sko og en ny veske - kom hjem spiste litt mer og leste aviser - tok med meg avisene ut i hagen og slikket litt sol - dro ut på sykkeltur , formen var bra så turen gikk som en lek selv om jeg tryna rett i asfalten når jeg kom hjem , trodde skoen var løs fra pedalen men det var den ikke ..... - tok et langt bad - lagde middag med hvitløksmarinert steinbit med saus og ris til , yammi - nå skal jeg nyte resten av kvelden med hvitvin , moreller og surfing - burde jo ta en tur på byen i dette været men tror ikke jeg gidder.

Hvordan har din dag vært?

Skrevet

Min dag, ja. Sto opp rundt 9. Sov som en stein fra i går kveld rundt 12 etter 10 dagers jobbing i strekk og til tider svært lite søvn.

Var altså jævla sliten.

Våknet opp i dag, frisk og uthvilt, gjorde et par små ærend før jeg satt meg ned i sofaen og nøt Wild At Heart, en film jeg ikke har sett på mange år. Den var right up my Ally McBeal.

Har spist noe tortillagreier og kost med med det, og for ca 1 time siden spratt jeg første øllen. Hadde egentlig tenkt til å ta det fullstendig med ro i dag, i og med at i dag og tirsdag blir mine eneste fridager før neste torsdag (blir en del overtid i juli, noe som passer meg bra), men jeg tror jeg stikker ut og møter noen folk om noen timer. Føler meg i hvert fall opplagt og fin nå, men har vært litt sliten de siste dagene så jeg ser ting litt ann. Skal på jobb klokken 19.00 i morgen, så.

Så det var min dag, og jeg trives. Deilig å ta det litt med ro. Ringnes er forsåvidt som alltid godt, og spesielt godt er det når jeg fortærer det så til de grader sjelden som jeg gjør for tiden.

Og i store deler av August er det ferie, noe som gjør at jeg ser lyst på mye jobbing nå :)

Skrevet

Min dag, ja. Sto opp rundt 9. Sov som en stein fra i går kveld rundt 12 etter 10 dagers jobbing i strekk og til tider svært lite søvn.

Var altså jævla sliten.

Våknet opp i dag, frisk og uthvilt, gjorde et par små ærend før jeg satt meg ned i sofaen og nøt Wild At Heart, en film jeg ikke har sett på mange år. Den var right up my Ally McBeal.

Har spist noe tortillagreier og kost med med det, og for ca 1 time siden spratt jeg første øllen. Hadde egentlig tenkt til å ta det fullstendig med ro i dag, i og med at i dag og tirsdag blir mine eneste fridager før neste torsdag (blir en del overtid i juli, noe som passer meg bra), men jeg tror jeg stikker ut og møter noen folk om noen timer. Føler meg i hvert fall opplagt og fin nå, men har vært litt sliten de siste dagene så jeg ser ting litt ann. Skal på jobb klokken 19.00 i morgen, så.

Så det var min dag, og jeg trives. Deilig å ta det litt med ro. Ringnes er forsåvidt som alltid godt, og spesielt godt er det når jeg fortærer det så til de grader sjelden som jeg gjør for tiden.

Og i store deler av August er det ferie, noe som gjør at jeg ser lyst på mye jobbing nå :)

Er jo egentlig helt sinnsykt å sitte inne på en kveld som denne - så kom deg ut !!! Sove kan man jo gjøre senere .... til vinteren eller noe.

Greit å jobbe mye når man først jobber - penger kommer alltid godt med !!

Skrevet

Er jo egentlig helt sinnsykt å sitte inne på en kveld som denne - så kom deg ut !!! Sove kan man jo gjøre senere .... til vinteren eller noe.

Greit å jobbe mye når man først jobber - penger kommer alltid godt med !!

Vel, jeg kan komme meg ut nå men forspielet er i Hurum, altså ca 6-800 kroner herfra med taxi, og siden jeg ikke dro tidligere i kveld så må jeg dra alene. Det gidder jeg ikke.

Ergo får jeg heller sitte her litt nå, og stikke ut ved 12 tiden når de andre stikker ut. Har bare 10 minutter å gå til utestedet mens det tar flere timer å gå til Sætre :)

Men det er kos med øl og trøkk på anlegget også :)

Skrevet

Vel, jeg kan komme meg ut nå men forspielet er i Hurum, altså ca 6-800 kroner herfra med taxi, og siden jeg ikke dro tidligere i kveld så må jeg dra alene. Det gidder jeg ikke.

Ergo får jeg heller sitte her litt nå, og stikke ut ved 12 tiden når de andre stikker ut. Har bare 10 minutter å gå til utestedet mens det tar flere timer å gå til Sætre :)

Men det er kos med øl og trøkk på anlegget også :)

Man drar da ikke til Hurum på vorspiel??? Hvertfall ikke hvis man skal ut i Asker??????

Skrevet

Stod opp 12.30 (helt vanlig på en lørdag), etter en god frokost kjørte vi til CC Vest (Oslo) og handlet litt. Vi har pusset opp masse denne uken så vi har brukt denne dagen på å rive av maskeringstape og plast fra gulvet og sette møblene på plass (veldig bra resultat!). Så har vi spist en god middag og sett litt på Emil og nå skal vi vel surfe litt, slappe av eller finne på noe koselig sammen resten av kvelden.

Skrevet

Man drar da ikke til Hurum på vorspiel??? Hvertfall ikke hvis man skal ut i Asker??????

Du vet, det er mange fra Asker som har flyttet til Hurum. Det er billig der, dog er det jo hælvetes langt unna.

Har noen kompiser som bor der og kjører grilling ikveld, men de fleste bor her så de kommer hit senere i kveld.

Er for øvrig litt enig med deg. Det er helvetes langt å dra for å forse litt :)

Jeg kunne jo stikki ut tidlig, Asker er jo lite så det er alltid kjentfolk ute, dog trives jeg utrolig nok (jeg er nok litt rar) godt her med musikk på full guffe, iskald pils og røyk samt et og annet svar her :)

Skrevet

Du vet, det er mange fra Asker som har flyttet til Hurum. Det er billig der, dog er det jo hælvetes langt unna.

Har noen kompiser som bor der og kjører grilling ikveld, men de fleste bor her så de kommer hit senere i kveld.

Er for øvrig litt enig med deg. Det er helvetes langt å dra for å forse litt :)

Jeg kunne jo stikki ut tidlig, Asker er jo lite så det er alltid kjentfolk ute, dog trives jeg utrolig nok (jeg er nok litt rar) godt her med musikk på full guffe, iskald pils og røyk samt et og annet svar her :)

Man kan fint forse alene - spes. når man har tilgang til nett. Blir jo bare styr hvis man må for langt avgårde.

Gjest Stjernemor
Skrevet

Har du gjort dette alene eller sammen med noen?

Du er isåfall heldig som kan ha det så bra på egenhånd!

Skrevet

Stod opp 12.30 (helt vanlig på en lørdag), etter en god frokost kjørte vi til CC Vest (Oslo) og handlet litt. Vi har pusset opp masse denne uken så vi har brukt denne dagen på å rive av maskeringstape og plast fra gulvet og sette møblene på plass (veldig bra resultat!). Så har vi spist en god middag og sett litt på Emil og nå skal vi vel surfe litt, slappe av eller finne på noe koselig sammen resten av kvelden.

Høres ut som en bra dag det - gøy med ferdig oppusset leilighet - da er det liksom verd jobben.

Kos deg/dere videre ! :-)

Skrevet

Man kan fint forse alene - spes. når man har tilgang til nett. Blir jo bare styr hvis man må for langt avgårde.

Men i dag var det dårlig liv her.

Hoppet i dusjen for en times tid siden og sitter her nå med øl og røyk, fortsatt i bare bokser'n, og trives godt med det. Det begynner å bli varmt nå, så kanskje det kan bli en strandtur før jobb i morgen.

Typisk det. Sommern kommer når jeg skal jobbe. Det regner når jeg ikke jobber, noe som aldri slår feil.

Det er loven om maks mulig faenskap det der.

Skrevet

Har du gjort dette alene eller sammen med noen?

Du er isåfall heldig som kan ha det så bra på egenhånd!

Helt alene *S*

Trives egentlig best med å handle alene - blir fort lei og spes. hvis noen andre ikke følger min rytme. Ellers bor jeg alene - så da blir det jo veldig ofte at jeg spiser , trener o.l. alene også - trives heldigvis utmerket i mitt eget selskap.

Skrevet

Høres ut som en bra dag det - gøy med ferdig oppusset leilighet - da er det liksom verd jobben.

Kos deg/dere videre ! :-)

Ja, gøy når det er ferdig, men litt av et slit når det er gjort. Og så har det vært temmelig varmt i Oslo den siste uka, man skulle ikke tro man ble så svett av "litt maling", men det ble jeg virkelig. Men, det var godt å få det gjort, og nå er alt i orden og fremdeles en ferieuke igjen til totalt avslapping!

Skrevet

Det mangler helt klart en pikk i historien din.

Ellers; Denne dagen har vært den absolutt mest stressfulle jeg har opplevd på mange år. Sånn har det vært i ca. 2 måneder, men det hele kuliminerte akkurat i dag. And I fucking made it!

Akkurat nå er jeg smådrita, og skal krype til sengs. Jeg kommer ikke hjem til Norge på flere år, men jeg har akkurat fått en lønnsforhøyelse på ca 200000 kr.

Netto!

En deilig dag, Hahahahahaha.

Takk og god natt.

Skrevet

Det mangler helt klart en pikk i historien din.

Ellers; Denne dagen har vært den absolutt mest stressfulle jeg har opplevd på mange år. Sånn har det vært i ca. 2 måneder, men det hele kuliminerte akkurat i dag. And I fucking made it!

Akkurat nå er jeg smådrita, og skal krype til sengs. Jeg kommer ikke hjem til Norge på flere år, men jeg har akkurat fått en lønnsforhøyelse på ca 200000 kr.

Netto!

En deilig dag, Hahahahahaha.

Takk og god natt.

Ikke noe er som en god pikk .....

Deilig det når noe man har jobbet og slitt med går i boks.

Da er det verdt stresset og slitet - gratulerer !!

En liten lønnsforhøyelse som din er jo ikke å forakte. Har de lignende jobber ledige????

Skrevet

Ikke noe er som en god pikk .....

Deilig det når noe man har jobbet og slitt med går i boks.

Da er det verdt stresset og slitet - gratulerer !!

En liten lønnsforhøyelse som din er jo ikke å forakte. Har de lignende jobber ledige????

Man takker! Jobber finnes det alltid, men denne er minminmin. Til fortvilese for de lokale som trodde de skulle få den på bekjentskaper og ikke kvalifikasjoner. Kvalifikasjoner og mitt alltid vinnende og sjarmerende vesen. Det siste er jo ikke noe nytt for dere dolere.

Skrevet

Man takker! Jobber finnes det alltid, men denne er minminmin. Til fortvilese for de lokale som trodde de skulle få den på bekjentskaper og ikke kvalifikasjoner. Kvalifikasjoner og mitt alltid vinnende og sjarmerende vesen. Det siste er jo ikke noe nytt for dere dolere.

Det skal du ha nick at du er sånn akkurat passe selvopptatt og kvalm !

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Var hos en kompis i ghettoen fra lørdag ca kl 14, satt i hagen og grilla en biff hver, helt perfekt stekt, karristekte sjampinjonger, bakt potet, øl (masse), konjakk, løste verdensproblemer. Lå over på gjesterommet, våkna kl 10 i dag med masse sol. Kjørte hjem ved 16-tida, så på ubåtfilm, spilte Battlefield 1942 til nå.

Skrevet

Var hos en kompis i ghettoen fra lørdag ca kl 14, satt i hagen og grilla en biff hver, helt perfekt stekt, karristekte sjampinjonger, bakt potet, øl (masse), konjakk, løste verdensproblemer. Lå over på gjesterommet, våkna kl 10 i dag med masse sol. Kjørte hjem ved 16-tida, så på ubåtfilm, spilte Battlefield 1942 til nå.

Høres ut som et par fine dager ! :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Høres ut som et par fine dager ! :-)

Skal på ferie noen dager litt sørover fra i morgen, så får vi se hva det bringer.

Godnattaklem !

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...