Gå til innhold

Er så forbannet at jeg faen ikke vet om jeg vil ha han igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest ei som ikke har det så lett.
Skrevet

Typen min reiser ut på fest i dag.Han skulle ikke bli så sein.Nå er kl.06.30Han er enda ikke hjemme.Ringte på mobilen hans i stad,fikk ikke svar.Ringte igjen og igjen.Til slutt så ringer han igjen.Dritings,sløv.Bare babler.

Fy faen jeg er så sint så sint.Hjertet dundrer.Helvetes mannfolk.Reiste ut kl 13 i dag.Han hadde ikke så lyst sa han før han dro,men nei da.Han sa at jeg skulle roe meg ned.Men jeg sa at han kom ikke inn her.At det var siste gang han ser ungene og meg.Syntes det er så sårende.Griner og er helt hysterisk.

Hva syntes dere?Vær så snill!Noen som kan støtte meg.Har kjempe vondt i magen.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

7

• Jane

4

• Solsikke

3

• petter smart

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest pasa20
Skrevet

Jeg forstår at du er forbanna, og det er ikke akseptabelt å oppføre seg slik, hvert fall når dere har unger...

Men jeg syns ikke du skal ødelegge hele forholdet av den grunn...

Sitt deg ned og snakk med han om det imorgen, forklar at det ikke går an å oppføre seg slik og at dette bør bli siste gangen...Hvis han da fortsetter blir det en annen sak igjen..

Bare en liten bagatell, klokken er 05 40...

Lykke til i hvert fall

Skrevet

Er veldig trøtt.derfor feil av klokken.Har ikke sovet et sekund.Nervene mine..har aldri før følt meg så sviktet.Alt inne meg er helt kaos.Orker ikke å se han i morgen.Kommer til å ta lang tid før jeg hele tatt vil snakke med han igjen.

Takk for at du tok deg tid til å svare

Gjest pasa20
Skrevet

Er veldig trøtt.derfor feil av klokken.Har ikke sovet et sekund.Nervene mine..har aldri før følt meg så sviktet.Alt inne meg er helt kaos.Orker ikke å se han i morgen.Kommer til å ta lang tid før jeg hele tatt vil snakke med han igjen.

Hva sa han når du snakket med han da? Sa han at han var på vei hjem?

Skrevet

Hva sa han når du snakket med han da? Sa han at han var på vei hjem?

Han våknet vel av at jeg ringte han.Så han var rimelig "borte" når jeg snakket med han.Jeg sa han kunne holde seg langt unna og at han kunne våge å komme hjem.Da sa han at han at jeg måtte roe meg ned.Bare babling og fylle røl kom han med.

Jeg spurte om han var klar over hvor mye klokken var."ååå er så mye"Dust,jævel,drittsekk.svin og alt faenskap på en gang.

Gjest pasa20
Skrevet

Han våknet vel av at jeg ringte han.Så han var rimelig "borte" når jeg snakket med han.Jeg sa han kunne holde seg langt unna og at han kunne våge å komme hjem.Da sa han at han at jeg måtte roe meg ned.Bare babling og fylle røl kom han med.

Jeg spurte om han var klar over hvor mye klokken var."ååå er så mye"Dust,jævel,drittsekk.svin og alt faenskap på en gang.

Hadde han lagt seg et annet sted uten å si ifra til deg???

Skjønner godt at du er forbanna, hadde vært minst like forbanna hvis samboeren min hadde oppført seg sånn...

Tanken om å gjøre det slutt hadde sikkert surret i hodet mitt og, men jeg mener fremdeles du kan gi ham EN sjanse til... Du får rett å slett sette noen grenser for han imorgen og gjøre det klart og tydelig at hvis han vil være sammen med deg må han klare å holde seg innenfor grensene...

Du må prøve å få deg litt søvn i hvert fall... ;-)

Skrevet

Hadde han lagt seg et annet sted uten å si ifra til deg???

Skjønner godt at du er forbanna, hadde vært minst like forbanna hvis samboeren min hadde oppført seg sånn...

Tanken om å gjøre det slutt hadde sikkert surret i hodet mitt og, men jeg mener fremdeles du kan gi ham EN sjanse til... Du får rett å slett sette noen grenser for han imorgen og gjøre det klart og tydelig at hvis han vil være sammen med deg må han klare å holde seg innenfor grensene...

Du må prøve å få deg litt søvn i hvert fall... ;-)

Klarer ikke å sove.Om ca 2 timer våkner barna.Uff jeg blir gal av alle tankene.Det er bare det at jeg er så såret,at jeg har vondt i hjertet.Griner og griner.Men jeg skal legge meg på puta og prøve å slappe av..kroppen er liksom ikke her.Har for vondt over alt.

Takk igjen.

Gjest pasa20
Skrevet

Klarer ikke å sove.Om ca 2 timer våkner barna.Uff jeg blir gal av alle tankene.Det er bare det at jeg er så såret,at jeg har vondt i hjertet.Griner og griner.Men jeg skal legge meg på puta og prøve å slappe av..kroppen er liksom ikke her.Har for vondt over alt.

Takk igjen.

uff, stakkars deg...

Fikk litt ondt når jeg leste den mailen din....

Prøv å sove til ungene står opp i hvert fall, og prøv å ta det som det kommer, det blir sikkert bedre imorgen når dere får snakket ut om det....

God natt :-)

Gjest pasa20
Skrevet

Takk igjen.

uff, stakkars deg...

Prøv å sove til ungene står opp i hvert fall, og prøv å ta det som det kommer, det blir sikkert bedre imorgen når dere får snakket ut om det....

Gjest pasa20
Skrevet

Takk igjen.

uff, stakkars deg...

Gjest pasa20
Skrevet

Takk igjen.

uff, stakkars deg...

Gjest pasa20
Skrevet

uff, stakkars deg...

klikket litt for dataen....

Skrevet

Du overreagerer så det holder. Ok, så har han driti seg ut. Sannsynligvis blitt full og sovnet på et nachspiel. Det er vel ikke noe å ta sånn på vei for vel?

Å true med at han aldri mer får se ungene sine er skikkelig lavmåls. Håper du ikke mener det.

Gjest annesilje
Skrevet

Går det bedre?

Skjønner at du hadde det fælt i natt, men jeg synes kanskje du overreagerer litt her...

Greit,så kunne han ha kommet hjem før, men å si at han aldri får se deg og ungewne igjen var vel litt drøyt???

Nå veit ikke jeg hvor han har vært og alt det der, men om han har vært på fest med kameratene og drukket litt for mye og sovna,er vel ikke det noe å ta såå på vei for?

Alle gjør dumme ting av og til.

Håper dere har fått ordna opp i hvert fall!

Skrevet

*Han sa at jeg skulle roe meg ned.Men jeg sa at han kom ikke inn her.At det var siste gang han ser ungene og meg.Syntes det er så sårende.Griner og er helt hysterisk.*

Hysterisk er rette ordet, ja. Bra du ser det selv.

Skrevet

Jeg syns ærlig talt du overreagerer. Alle har vel havnet på en fest og blitt lengre enn man hadde tenkt? Greit nok at han burde ringt hjem og varslet, men å ta det så langt at du truer med å bryte forholdet syns jeg er vel drøyt. Vent til du har roet deg ned og han har våknet, og forklar rolig hvordan du hadde det i natt. Jeg antar at deler av grunnen til at du ble så sint, var at du var bekymret for ham siden du ikke visste hvor han var. Prøv å få ham til å forstå at det ikke er så lett å sitte hjemme og vente, og be om at han ikke gjør det igjen. Men noen tabber må man da få lov til å gjøre!

Gjest Eizoze
Skrevet

Høres ut som en utrolig umoden småbarnsfar som ikke forstår hvilke ansvarsoppgaver han har påtatt seg, og hvordan hans handlinger påvirker andre.

Skrevet

Er dette et engangstilfelle, eller skjer det rett som det er?

Hvis dette skjer skjelden eller aldri, så synes jeg du er helt hysterisk!

Hvis det skjer rett som det er, så bør noe gjøres. Og jeg skjønner at du er sint, såret forbannet og alt det der.

Men ut fra innlegget ditt virker det som om dette ikke er hverdagslig kost. Du har vel vært på fester selv så du vet hvordan det er? Det er lett å bli revet med, tida går fort når man har det gøy, og om man sjelden går ut så tåler man mindre mengder alkohol. Ikke alltid så lett å komme på det i farten... Man må få lov å gå ut, og man må få lov til å drite seg ut lit en gang innimellom.

Som sagt, med mindre dette skjer rett som det er så er det en liten bagatell! Og reaksjonen din er helt bak mål. Det er DU som bør skjemmes her!

Gjest ikke signatur
Skrevet

Synes ikke du skal ta SÅ på vei; han hadde kanskje godt av en fest? Er det noe som skjer ofte ville jeg blitt sint og irritert, ellers synes jeg du skal ta det med ro... selv om det ikke er så lett. Jeg har også vært våken og ventet på mannen min, men nå når vi har barn er det sjelden han går ut.

Skrevet

Skjønner ikke at du orket å være våken og vente på han. Det beste ville kanskje vært å si "kos deg på byen kjære!", gå og legge seg, og heller ringe hvis han ikke var hjemme når du våknet søndags morgen.

Jeg syns du overreagerer, hvis dette er et engangstilfelle... Da bør du klare å være glad på hans vegne over at han tar vare på kameratskapet og andre måter å ha det gøy på enn å bare være familiefar hele tida.

Det er mange som blir litt fullere og litt seinere enn egentlig planlagt innimellom, uten at jeg ser så mye gærent i det.

Men hvis dette er et skikkelig stort problem for deg er det kanskje best å gjøre det slutt/skille seg og heller finne en som ikke drikker alkohol og ikke har venner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...