Gå til innhold

Er så forbannet at jeg faen ikke vet om jeg vil ha han igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes du overreagerer skikkelig. Ja, det er tåpelig og uansvarlig av ham å ikke ringe og si at han blir senere enn forventet. Det er normalt høflighet, for man blir jo bekymret. Men dette er jo bare en fest da, livet tar vel ikke slutt bare fordi man har kone og barn.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

7

• Jane

4

• Solsikke

3

• petter smart

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva er det du er så hysterisk for???

Jeg hadde da latt gubben feste til tidlig morgen om han nå ville det, siden det tross alt ikke skjer ukentlig. Kan vel kanskje si en gang hvert skuddår:-) Men dersom det du har opplevd er noe som skjer ofte og jevnlig, så er det selvsagt grunn til å "ha fått nok".

Du skrev imidlertid ingenting om det, at dette er en vane han har. Så om du reagerer sånn som du nå gjør pga et engangstilfelle, så må jeg si du er helt på tuppa og temmelig hysterisk av deg....Enkelte ville vel funnet frem K-ordet.....(Kjerring)

Skrevet

Stakkars deg som mister nattesøvnen bare fordi gubben er ute og fester. Heldigvis sover jeg godt selv om min mann er ute.

Du kommer til å få det tøft når ungene dine er blitt så store at de begynner og feste også.

Jeg er glad mamma sov godt da jeg kom ravende hjem på morgenkvisten i min ville ungdomstid.

Gjest synes jeg
Skrevet

Synes som dere andre her, men vi har kanskje selv vært i samme situasjon? Og burde ikke være så harde mot henne... Han kunne ringt og gitt lyd fra seg, ja.

Skrevet

Det er lov til å bli irritert når gubben ikke lar høre fra seg, men atte, du overreagerer en "liten" smule synes jeg. Ta og ro deg ned litt'a.

Gjest Eizoze
Skrevet

Dette var en interessant tråd.

Her har vi et ukjent nick som ber om støtte - og får istedet kjeft. Greit nok. 1 gang. 2 ganger. 3 ganger. Men så kaster de seg på, alle "kjente nick"-ene og sier akkurat det samme, uten engang å forsøke å reflektere over situasjonen, over ting som kan ligge bak etc.

Disse innleggene er selvsagt totalt unødvendig, da synspunktene for lengst har blitt kommunisert.

Det som er interessant er motivasjonen for disse innleggene. Det kan virke som om det er et behov for "anerkjennelse", for å være en del av det gode selskap, for å bli med i klikken av likesinnede, og et håp om å oppnå større respekt i neste diskusjon.

Gad vite om dette hadde skjedd dersom det var et av de "kjente" nickene som hadde bedt om støtte.

Gjest margeritte
Skrevet

Jeg er enig med flesteparten. Du blåser det opp til det vanvittige. Dette er ikke verdens undergang, og å frese ut om at han aldri mer skal få se ungene er skikkelig tåpelig. Skjerp deg!

Skrevet

Her har vi et ukjent nick som ber om støtte - og får istedet kjeft. Greit nok. 1 gang. 2 ganger. 3 ganger. Men så kaster de seg på, alle "kjente nick"-ene og sier akkurat det samme, uten engang å forsøke å reflektere over situasjonen, over ting som kan ligge bak etc.

Disse innleggene er selvsagt totalt unødvendig, da synspunktene for lengst har blitt kommunisert.

Det som er interessant er motivasjonen for disse innleggene. Det kan virke som om det er et behov for "anerkjennelse", for å være en del av det gode selskap, for å bli med i klikken av likesinnede, og et håp om å oppnå større respekt i neste diskusjon.

Gad vite om dette hadde skjedd dersom det var et av de "kjente" nickene som hadde bedt om støtte.

"kjente dolkjærringer" får da også pepper når de er overhysteriske eller reagerer på uforståelige måter på ting som skjer.

Skrevet

Dersom dette skjer til vanlig, og du er dritt lei av det, så varierer det selvfølgelig fra person til person hva man orker å leve med.

Jeg orker ikke folk jeg ikke kan stole på. Sånn er det bare.

Så etter en slik en, så fant jeg meg en rolig fredelig en, og fikk barn med ham i stedet.

Passer meg mye bedre.

Skrevet

"kjente dolkjærringer" får da også pepper når de er overhysteriske eller reagerer på uforståelige måter på ting som skjer.

Akkurat Åsemor. For min del hadde det ikke hatt noe å si hvem som hadde skrevet dette innlegget. Det ER hysterisk uansett.

Nå vet man jo ikke om dama opplever dette jevnlig - det sier hun ingenting om. På meg så virker det som om det er en engangsforetredelse, og at hun ikke er vant til slikt - derav reaksjonen.

Skrevet

"Gad vite om dette hadde skjedd dersom det var et av de "kjente" nickene som hadde bedt om støtte."

Selvfølgelig hadde det det! Hvorfor skulle svarene plutselig bli anderledes da? Selv om _du_ ser på hvilket nick som står under et innlegg (og svarer deretter, gjerne med litt rævsleiking), så betyr ikke det at alle andre gjør det.

Gjest Eizoze
Skrevet

Akkurat Åsemor. For min del hadde det ikke hatt noe å si hvem som hadde skrevet dette innlegget. Det ER hysterisk uansett.

Nå vet man jo ikke om dama opplever dette jevnlig - det sier hun ingenting om. På meg så virker det som om det er en engangsforetredelse, og at hun ikke er vant til slikt - derav reaksjonen.

Så har vi behovet for å forsvare og backe opp de andre i "klikken".

Hele DOL kan egentlig sees på som et sosiologisk eksperiment.

Gjest Eizoze
Skrevet

"Gad vite om dette hadde skjedd dersom det var et av de "kjente" nickene som hadde bedt om støtte."

Selvfølgelig hadde det det! Hvorfor skulle svarene plutselig bli anderledes da? Selv om _du_ ser på hvilket nick som står under et innlegg (og svarer deretter, gjerne med litt rævsleiking), så betyr ikke det at alle andre gjør det.

Jeg har fortsatt til gode å se et kjent nick be om støtte og bli møtt med sånn massiv motbør.

Med unntak for en og annen hakkekylling selvsagt.

Skrevet

Så har vi behovet for å forsvare og backe opp de andre i "klikken".

Hele DOL kan egentlig sees på som et sosiologisk eksperiment.

Se på ting akkurat som du vil du. Det er fritt opp til deg.

Jeg skriver bare hva jeg mener, uavhengig om det faller i smak eller ikke.

Skrevet

Jeg har fortsatt til gode å se et kjent nick be om støtte og bli møtt med sånn massiv motbør.

Akkurat dette har vært spekulert på i årevis. Stadig vekk kommer disse beskyldningene fram.

Noen er nok slik, men de fleste svarer ærlig og oppriktig på alle innlegg.

Når det gjelder hva en svarer på, så svarer jeg i alle fall der jeg føler at jeg kan svare. og at jeg har noe å si. og det tror jeg gjelder de fleste dolere.

Skrevet

Skal man ha trøst og støtte så må man selvfølgelig gjøre seg fortjent til det, uansett nick.

Skapningen som skrev hovedinnlegget sutrer og høres hysterisk ut. Hun kan jo alltids få litt sympati av meg for at hun er sånn, for det kan sannelig ikke være enkelt å være så til de grader ustabil. *trøster, klemzer, og kozer*

Skrevet

Skal man ha trøst og støtte så må man selvfølgelig gjøre seg fortjent til det, uansett nick.

Skapningen som skrev hovedinnlegget sutrer og høres hysterisk ut. Hun kan jo alltids få litt sympati av meg for at hun er sånn, for det kan sannelig ikke være enkelt å være så til de grader ustabil. *trøster, klemzer, og kozer*

Men vi vet jo ikke om det er noe som skjer hver eneste helg. Det sa hun jo faktisk ingenting om. Og om det skjer hver helg, så synes jeg faktisk hun har rett til å syte.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Hun var vel både nervøs og sint og irritert på ham... Men det i overskriften håper jeg ikke hun mente, det er jo ingen grunn til å hive ut mannen at han fester og drikker en kveld/natt.. da blir det ofte sent, og det må man ha lov til av og til! Håper det gikk fint da, hun burde fortelle oss det.....

Gjest nemlig!
Skrevet

Men vi vet jo ikke om det er noe som skjer hver eneste helg. Det sa hun jo faktisk ingenting om. Og om det skjer hver helg, så synes jeg faktisk hun har rett til å syte.

Absolutt enig i det!

Skrevet

Det sier hun ingenting om. Merkelig igrunn.

Hvor mange ganger hadde mannen vært hivd ut da tro?

Det kunne vært artig å hørt hvordan det egentlig var, og hvordan det har gått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...