Gå til innhold

Er så forbannet at jeg faen ikke vet om jeg vil ha han igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Absolutt enig i det!

Jeg er også enig i at hun ikke skrev noe om det.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

7

• Jane

4

• Solsikke

3

• petter smart

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest puzzle
Skrevet

Jeg reagerer på trusselen med at han aldri skal få se ungene igjen, men bortsett fra det har ingen problemer med å skjønne at du ble forbanna.

At det skal være lov å reagere med sinne hvis dette er noe som skjer til stadighet, men ikke hvis det er et engangstilfelle, skjønner jeg ikke helt logikken bak.

Hvis det er første gang det skjer, så vil det ihvertfall være naturlig å bli både bekymra og forbanna når folk ikke gir lyd fra seg.

Skrevet

Jeg reagerer på trusselen med at han aldri skal få se ungene igjen, men bortsett fra det har ingen problemer med å skjønne at du ble forbanna.

At det skal være lov å reagere med sinne hvis dette er noe som skjer til stadighet, men ikke hvis det er et engangstilfelle, skjønner jeg ikke helt logikken bak.

Hvis det er første gang det skjer, så vil det ihvertfall være naturlig å bli både bekymra og forbanna når folk ikke gir lyd fra seg.

"At det skal være lov å reagere med sinne hvis dette er noe som skjer til stadighet, men ikke hvis det er et engangstilfelle, skjønner jeg ikke helt logikken bak."

Logikken er at enhver mann/familiefar bør ha mulighet til å ta seg en real fest innimellom uten at det skal bli bråk, men at han bør ha såpass respekt for familien/kona at det ikke skjer ofte.

Gjest Rusle
Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er sårende. At han ikke holdt tiden?

Mannen i huset klarer aldri å komme hjem til klokkeslettet han har sagt, så det har jeg bare blitt vant med.

Synes ikke det er noe å lage bråk av, med mindre dere hadde planlagt noe sammen.

Skrevet

Det sier hun ingenting om. Merkelig igrunn.

Hvor mange ganger hadde mannen vært hivd ut da tro?

Det kunne vært artig å hørt hvordan det egentlig var, og hvordan det har gått.

Ja, lurer også på hvordan det gikk. Og hvor ofte dette egentlig skjer.

Gjest puzzle
Skrevet

"At det skal være lov å reagere med sinne hvis dette er noe som skjer til stadighet, men ikke hvis det er et engangstilfelle, skjønner jeg ikke helt logikken bak."

Logikken er at enhver mann/familiefar bør ha mulighet til å ta seg en real fest innimellom uten at det skal bli bråk, men at han bør ha såpass respekt for familien/kona at det ikke skjer ofte.

Nei, logikken for meg er at hvis dette er noe han aldri har gjort før, så er det virkelig grunn til å bli bekymra for at noe kan ha skjedd.

Folk som bryr seg om hverandre, gir beskjed hvis de ikke kommer hjem.

Gjest pasa20
Skrevet

Syns du det er riktig at ungene skal stå opp og spørre hvor pappa er og mamma må forklare at han var så dritings at han ikke kom seg hjem.... Skikkelig bra rollefigur for ungene da....

Skrevet

Syns du det er riktig at ungene skal stå opp og spørre hvor pappa er og mamma må forklare at han var så dritings at han ikke kom seg hjem.... Skikkelig bra rollefigur for ungene da....

Hvis det skjer en gang i året syns jeg ikke det er noe farlig, de godtar sikkert at han er på tur eller på besøk hos venner som forklaring.

Gjest pasa20
Skrevet

Hvis det skjer en gang i året syns jeg ikke det er noe farlig, de godtar sikkert at han er på tur eller på besøk hos venner som forklaring.

Syns du det er riktig at moren skal lyge til ungene for å dekke for mannen????

Min personlige mening er at når du først føler deg så ansvarlig at du får barn, er det noen ting du rett og slett ikke kan gjøre...

Ser ikke noe problem i at han går ut på byn med venner og har det gøy, men å drikke seg så dritings at han sovner et eller annet sted uten å si ifra ser jeg rett å slett på som uansvarlig....

Skrevet

Syns du det er riktig at moren skal lyge til ungene for å dekke for mannen????

Min personlige mening er at når du først føler deg så ansvarlig at du får barn, er det noen ting du rett og slett ikke kan gjøre...

Ser ikke noe problem i at han går ut på byn med venner og har det gøy, men å drikke seg så dritings at han sovner et eller annet sted uten å si ifra ser jeg rett å slett på som uansvarlig....

Hvis han har sovna dritings på nachspiel er han vel både på tur og på besøk hos kamerater, ser ikke noe galt i den forklaringa.

Det er vel ingen foreldre som forteller barna sine absolutt alt om sine voksen-ting...?

Gjest pasa20
Skrevet

Hvis han har sovna dritings på nachspiel er han vel både på tur og på besøk hos kamerater, ser ikke noe galt i den forklaringa.

Det er vel ingen foreldre som forteller barna sine absolutt alt om sine voksen-ting...?

Men syns du det er greit at han oppfører seg på den måten??

Gjest til ei som ikke...
Skrevet

Hvordan gikk det da? Har du det fint? Håper det....

Skrevet

Men syns du det er greit at han oppfører seg på den måten??

Jeg syns at han burde sagt fra på forhånd at han kanskje kom til å feste utover natta, eller si fra når han skjønte at det kom til å vare lenger enn det kona trodde.

Men å kaste ut mannen sin og nekta han å se ungene pga EN fest, det syns jeg er drøyt.

Gjest pasa20
Skrevet

Jeg syns at han burde sagt fra på forhånd at han kanskje kom til å feste utover natta, eller si fra når han skjønte at det kom til å vare lenger enn det kona trodde.

Men å kaste ut mannen sin og nekta han å se ungene pga EN fest, det syns jeg er drøyt.

Jeg er enig med deg i at det er drøyt å nekte han å se ungene sine og å kaste han ut hvis dette er et engangstilfelle, men det kommer jo neppe til å skje...

Men hvis dette er noe skjer hver gang han går ut blir det en helt annen sak igjen...

Men siden vi ikke vet om dette skjer ofte eller bare er et engangstilfelle blir det bare spekulasjoner.....:-)

Skrevet

Jeg er enig med deg i at det er drøyt å nekte han å se ungene sine og å kaste han ut hvis dette er et engangstilfelle, men det kommer jo neppe til å skje...

Men hvis dette er noe skjer hver gang han går ut blir det en helt annen sak igjen...

Men siden vi ikke vet om dette skjer ofte eller bare er et engangstilfelle blir det bare spekulasjoner.....:-)

Ja, det er klart det blir noe annet hvis det skjer ofte, og det har jeg også sagt i mitt første innlegg.

Men generelt syns jeg at det er mange damer som prøver å hindre mennene sine i å ta en fest innimellom, det er faktisk noe som kan være sunt både for mannen og for forholdet, og bør ikke skape så store problemer.

Jeg syns hun burde lagt seg, sovet hele natta, og så reagert på morgenen hvis han fremdeles ikke var kommet hjem.

Skrevet

Ja, lurer også på hvordan det gikk. Og hvor ofte dette egentlig skjer.

En kan vel få inntrykk av at dette kan være et engangstilfelle ettersom hun reagerer så kraftig. Iallefall kan det ikke være noe han har for vane å gjøre.

Vel, trasig er det jo. Og redd blir hun sikkert.

Men skulle tro at det går an å leve videre med det- ( så fremt det ikke er en vane, da)selvfølgelig må det et oppgjør til.

Gjest svarer hun da?
Skrevet

En kan vel få inntrykk av at dette kan være et engangstilfelle ettersom hun reagerer så kraftig. Iallefall kan det ikke være noe han har for vane å gjøre.

Vel, trasig er det jo. Og redd blir hun sikkert.

Men skulle tro at det går an å leve videre med det- ( så fremt det ikke er en vane, da)selvfølgelig må det et oppgjør til.

hun reagerer så kraftig her! Men hun kunne da svart og sagt hvordan det gikk...

Skrevet

hun reagerer så kraftig her! Men hun kunne da svart og sagt hvordan det gikk...

Ja, jeg synes også hun burde svare. Ikke så godt å gi noe råd, heller, når man ikke vet.

Skrevet

Så har vi behovet for å forsvare og backe opp de andre i "klikken".

Hele DOL kan egentlig sees på som et sosiologisk eksperiment.

Du er bare sur fordi du du er utafor. Det er såre enkelt å bli medlem, det er bare å henge rundt her en 3-4 år. Og så må du være trivelig og omgjengelig sånn som meg. Da blir du dolkjærring. Kjærring høres det ut som du er allerede, så der stiller du sterkt. Det er bare dolbiten du trenger litt hjelp med. Forøvrig er jeg enig med de over. De jeg kjenner, vel og merke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...