Gå til innhold

Er så forbannet at jeg faen ikke vet om jeg vil ha han igjen!

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

7

• Jane

4

• Solsikke

3

• petter smart

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Syns du det er riktig at ungene skal stå opp og spørre hvor pappa er og mamma må forklare at han var så dritings at han ikke kom seg hjem.... Skikkelig bra rollefigur for ungene da....

Er det ikke bare å forklare ungene at pappa er borte sammen med noen venner da? Er vel ikke verre enn det..?

Skrevet

Høres ut som en utrolig umoden småbarnsfar som ikke forstår hvilke ansvarsoppgaver han har påtatt seg, og hvordan hans handlinger påvirker andre.

Vel, det er vel ikke han som har ansvaret der og da for ungene sine? Det var jo mora som var hjemme den natta med ungene... Det må da være lov å ta seg en fest selv om man har barn.

Uansvarlig ville jeg ha kalt det om de hadde hatt en skikkelig fest hjemme med ungene til stede, men ikke i den situasjonen der. Dessuten - om det var noen han burde hatt dårlig samvittighet overfor så burde det ha vært overfor kona/samboeren sin som han ikke hadde gitt beskjed om at han ble senere til...

Skrevet

Jeg syns som de fleste andre her at du har overreagert vanvittig. Greit, jeg ville også blitt redd om jeg hadde venta mannen min hjem tidlig på kvelden og han ikke kom i løpet av natta og ikke svarte på telefon, så det er mulig at redselen ville gått over til sinne. Men - å true med at han ikke skal få komme hjem og ikke se ungene mer, DET syns jeg er å overdrive big time.

Men - er dette noe som skjer ofte er saken annerledes selvfølgelig.

Hvordan gikk det hele til slutt da?

Gjest Kar-stein
Skrevet

Ja, det er klart det blir noe annet hvis det skjer ofte, og det har jeg også sagt i mitt første innlegg.

Men generelt syns jeg at det er mange damer som prøver å hindre mennene sine i å ta en fest innimellom, det er faktisk noe som kan være sunt både for mannen og for forholdet, og bør ikke skape så store problemer.

Jeg syns hun burde lagt seg, sovet hele natta, og så reagert på morgenen hvis han fremdeles ikke var kommet hjem.

Det er forskjell på å ta seg en fest, og drikke seg dritings, så dritings at du ikkek kan gjøre rede for deg, viser totalt mangel på respekt for egen familie, og sovner i stupfylla.

For de fleste, hvertfall.

Gjest gomle
Skrevet

Hvis dette skjer ofte, så synes jeg du har rett til å ville ut av forholdet. Men dersom dette er en engangsforeteelse blir det jo litt annet. Men jeg forstår at du er sint, det hadde jeg også vært!

petter smart
Skrevet

Høres ut som en utrolig umoden småbarnsfar som ikke forstår hvilke ansvarsoppgaver han har påtatt seg, og hvordan hans handlinger påvirker andre.

Helt enig, en far eller mor skal ikke ha noe sosialt liv når de blir foreldre, de skal kun være der for ungene, begge to, hele tiden.

Har du problemer eller?

Gjest Eizoze
Skrevet

Helt enig, en far eller mor skal ikke ha noe sosialt liv når de blir foreldre, de skal kun være der for ungene, begge to, hele tiden.

Har du problemer eller?

Er du full idag, Petter?

petter smart
Skrevet

Er du full idag, Petter?

På jobb? Nei, er nok ikke det.

Gjest Eizoze
Skrevet

På jobb? Nei, er nok ikke det.

Da må det være leseevnene dine det er noe i veien med, for jeg har ikke uttrykt noe av det du tillegger meg.

petter smart
Skrevet

Da må det være leseevnene dine det er noe i veien med, for jeg har ikke uttrykt noe av det du tillegger meg.

Ingenting i veien med de heller. Synes bare svaret ditt var komplett svada, evt et mislykket forsøk på å være ironisk.

Mener du virkelig at man skal legge livet sitt på hylla bare fordi en blir foreldre?

Er det egoistisk å for en gangs skylde gå ut og feste og bli litt for full?

Gjest Eizoze
Skrevet

Ingenting i veien med de heller. Synes bare svaret ditt var komplett svada, evt et mislykket forsøk på å være ironisk.

Mener du virkelig at man skal legge livet sitt på hylla bare fordi en blir foreldre?

Er det egoistisk å for en gangs skylde gå ut og feste og bli litt for full?

Jeg sa aldri noe av det du påstår her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...