Gå til innhold

råd mot solbrenthet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hårek21

jeg prøvde en gang med alovera jeg og, men det var ikke så velykket.jeg kjøpte meg natusan body milk...den gjorde huden min smidig og holdt godt på fuktigheten..ble nærmest litt fettete på en måte..

godt råd fra meg..

har du hatt en svett hverdag ta deg en dusj og påfør krem.

svetten inneholder salt og tørker ut huden din fort.samt begynner du å klø fordi svetten tørker inn og små rifter i hudoverflaten er nok til at du kan begynne å skalle.

good luck=)

blir du skikkelig solbrent påfør da ett litt tykt lag med youghurt naturell og la dette virke en stund..

husk også at i slike solfylte dager er det en fordel å dusje morgen og kveld og kanskje etter jobb.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...